دریاچه خلیج‌فارس به تعطیلات رفت

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران: از این فرصت برای انجام عملیات عمرانی، اصلاح سازه‌های چادری گذر موج، بهسازی ابنیه و معابر سطح مجموعه و همچنین هرس سنگین درختان استفاده خواهد شد.

کرونا شده اژدهای هفت‌سر! جان آدم‌ها را می‌گیرد و بزرگ‌تر می‌شود. اژدهایی که در هر شهر رنگ عوض می‌کند تا شهری در لیست قرمزها قرار بگیرد و دیگری را به زردها بسپارد و عده‌ای هم میان نارنجی‌ها باقی بمانند. تهران در لیست قرمزها قرار گرفت و به تعطیلات دو هفته‌ای رفت تا حریف اژدهای هفت‌سر شود. مغازه‌ها و کاسبی‌ها به خواب کوتاه رفتند. مراکز آموزشی و رستوران‌ها و کافه‌ها هم سکوت کردند. توصیه‌ها بر نبود دورهمی‌ها اصرار کردند تا شاید آمار ابتلاها و مرگ‌ومیرها از شیب تند پایین بیایند.

شهروندآنلایندریاچه خلیج‌فارس به تعطیلات رفت. کرونا، این اژده‌های هفت سر در شهرها جولان می‌دهد و قربانی می‌طلبد. اژده‌هایی که آمار قربانیان جهانی‌اش به مرز 60میلیون رسیده است. کرونا شهربه‌شهر می‌گردد و قربانی می‌گیرد و بزرگ‌تر می‌شود. هرچند شهروندان دهکده جهانی هم با بی‌حوصلگی از کنار پروتکل‌های بهداشتی رد می‌شوند تا سیرصعودی ابتلاها لرزه بر اندام سازمان‌های بهداشتی بیندازد. دورهمی‌ها، سفرهای آخر هفته و دوردورهای تهرانی‌ها هم وضعیت را برای شهر قرمز کرد تا این کلانشهر به اجبار به تعطیلات دو هفته‌ای برود. قرعه تعطیلات به نام برخی صنوف افتاد.

به منظور حفظ سلامت شهروندان و افزایش آسایش همسایگان، با اجرای محدودیت‌های جدید از ورود منقل و قلیان به مجموعه فرهنگی، گردشگری دریاچه شهدای خلیج‌فارس جلوگیری خواهد شد.

حالا تعطیلات دو هفته‌ای تمام شد و تهران رنگ نارنجی به خود گرفت. بعضی صنوف کرکره‌ها را بالا دادند برای از سرگیری کاروکاسبی اما در میان اخبار بازگشایی‌ها دریاچه خلیج‌فارس قرار است تا اطلاع‌ثانوی تعطیل بماند، به همین منظور دریاچه خلیج‌فارس به تعطیلات رفت. خبری که مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران از آن گفت.«مجموعه دریاچه شهدای خلیج‌فارس تا اطلاع ثانوی تعطیل است.» تعطیلی که گویا قرار است فرصتی باشد برای نونوار کردن دریاچه. فریدون رضوی‌کیا می‌گوید از این فرصت برای انجام عملیات عمرانی، اصلاح سازه‌های چادری گذر موج، بهسازی ابنیه و معابر سطح مجموعه و همچنین هرس سنگین درختان در آستانه فصل سرما، استفاده خواهد شد.  رضوی‌کیا ادامه می‌دهد:«به منظور حفظ سلامت شهروندان و افزایش آسایش همسایگان، با اجرای محدودیت‌های جدید از ورود منقل و قلیان به مجموعه فرهنگی، گردشگری دریاچه شهدای خلیج‌فارس جلوگیری خواهد شد.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.