اینستاگرام چینی‌ها را به ایران دعوت می‌کند!

بخشنامه عجیب وزارت میراث فرهنگی

برای جذب چینی‌ها تولید محتوا کنید. این خواسته معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی از ادارات استانی است. خواسته‌ای که در میان اخبار ماندگاری کرونا تا سال آینده ناهمخوانی‌اش را به رخ می‌کشد.

شهروند آنلاین: گروهی از محققان در یک پژوهش جدید اعلام کرده‌اند همه‌گیری ویروس کرونا حداقل تا دوسال دیگر ادامه می‌یابد و تا دوسوم جمعیت جهان نسبت به آن ایمن نشوند، این ویروس کنترل نخواهد شد.

در میان اخبار کرونا زده داخلی هم از ماندگاری یک‌ساله کرونا گفته می‌شود تا جایی که  ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ایران گفته پیش‌بینی می‌شود کشور تا یک سال آینده درگیر کرونا باشد و مرگ و میرهای ناشی از آن همچنان ادامه داشته باشد.

در این میان ولی تیموری، معاون گردشگری میراث فرهنگی در نامه‌ای به مدیران کل میراث فرهنگی در استان‌ها بخشنامه ای فرستاده و از آنها خواسته پیرامون برگزاری رویداد «قرن‌ها دوستی؛ سومین عید بهاره چینی‌ها در ایران» در بازه زمانی ۲۴ بهمن تا ۹ اسفند ۹۹ در قالب تولید محتوا و نشر در فضای مجازی اقدامات ذیل را با قید فوریت انجام دهند.

* ایجاد یک صفحه تحت عنوان عید بهاره چینی در بخش مناسبی از وب‌سایت اداره کل استان و قراردادن عکس‌ها و فیلم‌های مرتبط با موضوع فوق در آن صفحه.

* قرار دادن عکس‌ها و فیلم‌های فوق در اینستاگرام روابط عمومی اداره کل استان و استفاده از هشتگ مناسب جهت پیگیری و افزایش بازدید

* دعوت از سلبریتی‌های هر استان و تهیه ویدئو از آنان با موضوع دعوت از چینی‌ها به ایران برای دوران پساکرونا (ویدئو بیش از یک دقیقه نباشد)

* بارگذاری عکس‌ها و فیلم‌های مزبور در صفحات مجازی و وب‌سایت‌های بخش خصوصی، تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری و همچنین سایر دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط آن استان از جمله شهرداری، استانداری، مراکز اطلاع‌رسانی، رسانه‌های استانی، مراکز تبلیغاتی و غیره.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.