شورش سلبریتی علیه سلبریتی‌ها

پگاه آهنگرانی گریزان از فضای مجازی و نظر همکارانش

پگاه آهنگرانی که این روزها به دلیل اتهام امنیتی و جرم عمومی ممنوع‌الخروج شده است، در گفت‌وگویی تازه به انتقاد از بازیگرانی پرداخته که در فضای مجازی درباره هر ماجرایی اظهارنظر می‌کنند. او کمپین‌هایی که بازیگران راه می‌اندازند را هم بی‌فایده می‌داند، چون معتقد است که مردم واقعا به آن احساس نیاز نکرده‌اند و فقط به دلیل هواداری از یک بازیگر به آن‌ پیوسته‌اند، پس درنهایت عمر کوتاهی هم خواهد داشت.

پگاه آهنگرانی هم تا همین چند‌سال قبل جزو فعالان فضای مجازی بود اما از یک جایی به بعد شیوه و راه و روش خود را تغییر داد و حالا هم می‌گوید: «خیلی وقت است که نه در فضای مجازی‌ هستم، نه از کسی حمایت کرده‌ام، نه حرفی زده‌ام.
این رفتار از سر ترس نیست زیرا حمایت از چهره‌های سیاسی ترسی که ندارد هیچ، اتفاقا بعدا امتیازاتی هم می‌توانی بگیری. مگر ما که هستیم و چه برتری‌ نسبت به دیگر مردم داریم که باید راجع به همه ‌چیز نظر دهیم؟» او در بخش دیگری از این گفت‌وگوی تصویری با خبرفوری از احساس توهمی گفت که بازیگران در نتیجه داشتن چند‌میلیون فالوور در فضای مجازی پیدا می‌کنند: «بازیگران فکر کرده‌اند چون چند‌میلیون فالوور دارند، حق دارند راجع به همه چیز حرف بزنند.»
ماجرای اظهارنظرهای بازیگران و سلبریتی‌ها در فضای مجازی مدت‌هاست که مورد انتقاد اهالی رسانه و فرهنگ است؛ اظهارنظرهایی که گاه حتی پای آنها را به دادسراها باز کرده است. تا همین چندماه قبل نوشته جنجالی مهناز افشار درباره طلبه همدانی و شکایت از او، مهمترین مثالی بود که می‌شد در این‌باره از آن نام برد.
بعد حتی پای‌ هانیه توسلی هم با شایعه ممنوع‌التصویری به این ماجرا کشیده شد و حالا هم چند روزی است که نام صبا کمالی با نوشته‌های تندش درباره دختر آبی مطرح شده و احتمالا منظور پگاه آهنگرانی بیشتر همین‌گونه برخوردهای بی‌اساس و احساسی هنرمندان در فضای مجازی است. در مورد اخیر اگرچه صبا کمالی پست جنجالی‌اش درباره امام حسین(ع) و دخترآبی را حذف کرد اما در همان ساعت‌های اولیه صحبت از بازداشت او هم به میان آمد. البته ظاهرا در این مورد شانس با او همراه بود و ماجرا ختم به خیر شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.