ماجرای آقای مکوندی چه بود؟

واکنش رئیس دفتر رئیس‌جمهوری به اقدام راننده تاکسی اینترنتی

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در واکنش به فایل صوتی منتشرشده از گفت‌وگوی یک راننده تاکسی اینترنتی با اپراتور شرکت ارایه‌دهنده خدمات تاکسی اینترنتی خطاب به او گفت: جناب آقای مکوندی! به قلب بزرگ شما، مهربانی بی‌حدوحصرتان و به انسانیتی که از تک‌تک واژه‌های شما می‌جوشد، افتخار می‌کنیم

شهروند آنلاین: محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام با انتشار فایل صوتی گفت‌وگوی یک راننده تاکسی اینترنتی با اپراتور شرکت ارایه‌دهنده خدمات تاکسی اینترنتی نوشت:

«هموطن گرامی، جناب آقای مکوندی! به قلب بزرگ شما، مهربانی بی‌حدوحصرتان و به انسانیتی که از تک‌تک واژه‌های شما می‌جوشد، افتخار می‌کنیم. وجود انسان‌های نازنینی مثل شما، همان پنجره‌ای است که نور‍ِ امید و خوشبختی را به آینده این مرزوبوم می‌تاباند. پاینده و سلامت باشید.»

آقای مکوندی راننده یکی از شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات تاکسی اینترنتی است که پس از پایان یکی از سفرهای خود، در تماس با اپراتور شرکت مذکور درخواست می‌کند که کرایه‌ای که از حساب کاربری مسافر کسر شده است، به حساب او بازگردد؛ آقای مکوندی علت این درخواست را اینگونه مطرح می‌کند که «ایشون (مسافر) پرستار بخش کرونا هستند و من از پرستارانی که در بخش کرونا کار می کنند، کرایه نمی‌گیرم؛ ایشون آنلاین پرداخت کردند و من می خواهم که این کرایه را برگردانم».

شرکتی که آقای مکوندی در آن مشغول به کار است، روز گذشته با انتشار فایل صوتی مکالمه او با اپراتور شرکت در فضای مجازی، او را به‌عنوان «سفیر مهربانی» معرفی و اعلام کرد که پاداشی برای این راننده درنظر گرفته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.