رحمتی-استقلال؛ جذاب‌تر از یک دوئل لیگ‌برتری

دروازه‌بان و کاپیتان سابق آبی‌ها فردا در یک بازی حساس مقابل استقلال قرار می‌گیرد

بدون شک رویارویی مهدی رحمتی با استقلال در قامت سرمربی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین اتفاقات نیم فصل اول لیگ بیستم باشد.

با اینکه برخی معتقدند سیدمهدی رحمتی همه دوران ورزشی خود را در استقلال نگذرانده و اسطوره این باشگاه به حساب نمی‌آید، اما آمار نشان می‌دهد این دروازه‌بان هم بیشترین سال‌های بازیگری‌اش را در استقلال بوده و هم آمار فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشته است. با اعتماد مالک باشگاه شهرخودرو، رحمتی که فصل گذشته بعد از کنار رفتن از دروازه استقلال به مشهد کوچ کرده بود، در لیگ بیستم بدون اینکه مدرک مربیگری بگیرد، به عنوان نفر اول روی نیمکت شهرخودرو نشست.

نتایجی هم که او با تیمش تا پایان هفته پنجم گرفته، چندان تفاوتی با نتایجی که استقلال با محمود فکری گرفته، ندارد. شهرخودرو 7 امتیازی است و استقلال 8 امتیازی و همین مسأله بازی امروز که از ساعت 15:45 به میزبانی مشهد برگزار می‌شود را دو چندان خواهد کرد.

مهدی رحمتی که ریسک بزرگی کرده و بدون تجربه مربیگری به یک‌باره سرمربیگری یک تیم بالانشین لیگ برتری را پذیرفته، به هیچ‌وجه دوست ندارد وداع زودهنگامی با این تیم داشته باشد یا مجبور شود دوباره به عنوان دروازه‌بان به چارچوب برگردد و یک سرمربی جدید روی نیمکت بنشیند.

آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر و حتی جام حذفی با حضور مهدی رحمتی رقم خورده و او خاطرات خوبی با پیراهن تیم آبی‌پوش پایتخت دارد. با این حال پیش‌بینی می‌شود بازی امروز که تقابل رحمتی و چند استقلالی دیگر همچون محمد نوازی و علی سامره با استقلال است، بدون حاشیه و جنجال به پایان برسد.

از سوی دیگر محمود فکری هم که هفته سختی را به خاطر به راه افتادن شایعه برکناری‌اش گذرانده، خوب می‌داند که حتی تساوی خارج از خانه با شهرخودرو هم نمی‌تواند کمک چندانی به او کند. استقلال برای قرار گرفتن در بین مدعیان نیاز به کسب هر سه امتیاز این دیدار دارد، اما مصدومان پرتعداد کمی دست کادرفنی تیم آبی‌پوش را برای رسیدن به اهدافش سخت کرده است.

شاید در روزهایی که پرسپولیس بازی‌های عقب افتاده زیادی به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد و البته دربی هم احتمالا در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود، چیزی جز برد و حتی صدرنشینی در لیگ برتر نتواند هواداران استقلال را راضی کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.