هدیه ویژه رئیس‌جمهوری به پرسپولیسی‌ها چیست؟

وزیر ورزش وعده داده رئیس‌جمهوری پاداش ویژه‌ای برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا کنار گذاشته است

در آستانه اعزام پرسپولیس به قطر، وزیر ورزش در اردوی این تیم حاضر شد و وعده یک پاداش ویژه را داد.

با اینکه طبق اعلام قبلی قرار بود امروز پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن برود، شب قبل از بازی ناگهان تصمیم به لغو این بازی گرفته شد. به نظر می‌رسد تعداد زیاد بازیکنان کرونایی ذوب‌آهن باعث اتخاذ چنین تصمیمی شده تا پرسپولیسی‌ها با خیال راحت بتوانند در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند.

بعد از اعلام این تصمیم، مسعود سلطانی‌فر با حضور در محل استقرار تیم پرسپولیس با بازیکنان و کادرفنی و مدیریتی باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر ورزش در جریان این بازدید گفت: «شرایط بسیار حساس است و تصور و باور ما بر این است‌ که با عزم و اراده می‌توان این بازی مهم رابا پیروزی پشت‌سر گذاشت. ما با تحریم‌ها و کمبودهای زیادی مواجه هستیم. اگرچه تلاش شده بهترین امکانات فراهم و نیازها برطرف شود، ولی حریفان ما و تیم‌های مقابل آسیایی از شرایط بهتری برخوردار هستند. جنگ بین امکانات و تعصب و اراده بازیکنان است. حریف در بازی فینال چه کره‌ای باشد و چه ژاپنی، برای تیمی که می‌خواهد در این بازی حساس به میدان برود، باید این آمادگی را داشته باشد که با هر حریفی دیدار کند.»

سلطانی‌فر در ادامه اضافه کرد: «در هفته‌ای که گذشت خدمت جناب آقای رئیس‌جمهوری رسیدم و گزارشی از وضعیت بازی‌ها ارایه دادم و حساسیت لیگ قهرمانان آسیا و کار بزرگی که تیم پرسپولیس انجام داده است، به اطلاع ایشان رساندم. رئیس‌جمهوری گفتند که من نیز دعا می‌کنم که این تیم به موفقیت برسد و قهرمان آسیا شود. رئیس‌جمهوری هدیه‌ای را برای تیم پرسپولیس در نظر گرفته که با قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به آنها تقدیم می‌شود.»

مرسوم نیست که پاداشی خارج از عرف به ورزشکاران یا تیم‌های ورزشی از سوی رئیس‌جمهوری پرداخت شود، اما طلسم‌شدن قهرمانی نمایندگان فوتبال ایران باعث شده تا وزیر ورزش از روحانی این قول را بگیرد و انگیزه دوچندانی به سرخپوشان بدهد. البته که قبل از این هم جوایز اینچنینی از سوی روسای‌جمهوری قبلی به تیم‌ملی بعد از صعود به جام جهانی اهدا شده بود و حالا پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند با قهرمانی در قاره کهن از چنین پاداشی بهره ببرد. با این حال مشخص نیست پاداش روحانی در صورت قهرمانی پرسپولیسی‌ها چه خواهد بود. قبلا اهدای حواله به برخی ورزشکاران حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده بود و احتمالا رئیس‌جمهوری جوایز نقدی را به سرخپوشان در صورت بازگشت موفق از قطر اهدا خواهد کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.