سارقان منزل، زندانی بودند

مجرمان در حالیکه در زندان به سر می بردند شناسایی شدند

سارقان خانه‌های پایتخت، در زندان به جرم زورگیری درحال تحمل کیفر بودند. این دزدان حرفه‌ای در بازجویی‌ها به سرقت از 10 خانه با همدستی یکی از دوستان‌شان که بیرون از زندان بود، اعتراف کردند.

اوايل مهرماه ‌سال‌جاري پرونده‌اي با موضوع سرقت منزل در كلانتري 113 بازار تشكيل شد. این پرونده با دستور مقام قضائي براي رسيدگي تخصصي به پليس آگاهي ارجاع شد.
شاكي با حضور در پليس آگاهي جزئيات سرقت را تشریح کرد.

او دراین‌باره به مأموران پلیس آگاهی گفت: «سي‌ويكم شهريور ماه من و خانواده‌ام در خانه نبودیم. سارقان پس از بالا آمدن از ديوار وارد خانه من شدند. آنها دو دستگاه ECU، خودروهاي تويوتا کمري و زانتيا به همراه يک ميني موتورسيکلت و مقاديري لوازم خانه‌مان را ربودند و متواري شدند.»
با ثبت اظهارات شاكي پرونده به تيم مبارزه با سرقت منزل پايگاه ارجاع شد. كارآگاهان بلافاصله به محل سرقت مراجعه کردند. آنها در تحقیقات میدانی موفق به شناسايي هويت يكي از سارقان حرفه‌اي به نام حميد شدند.
با شناسايي حميد به‌عنوان سارق منزل شاكي و مخفیگاه او با هماهنگی‌های قضائی دستور دستگيري او اخذ شد. درنهایت نیز متهم دوازدهم مهرماه در يك عمليات ضربتي دستگير شد.

شناسایی سارقان در زندان

با انتقال حميد به پايگاه هفتم، طي بازجويي‌هاي تخصصي، او علاوه بر ارتکاب سرقت فوق به سرقت‌هاي ديگري نيز اعتراف کرد. حمید اقرار کرد که با همدستي دو نفر از دوستانش به نام‌هاي هدايت و شهروز دست به این سرقت‌ها می‌زده است. این درحالی است که در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد هدايت و شهروز به اتهام زورگيري زندان بوده و درحال تحمل كيفر هستند.

اعتراف به 10 سرقت

بنابراین با هماهنگي قضائي همدستان حميد از زندان تحويل و در بازجويي‌هاي انجام‌شده به بيش از 10 سرقت منزل اعتراف کردند. آنها گفتند که اموال مسروقه را در بازارهاي مختلف فروخته‌اند.
سرهنگ «هوشنگ كاكاوندي» سرپرست پايگاه هفتم پليس آگاهي با اعلام این خبر گفت: «با اعتراف اعضاي باند به جرم سرقت منزل تاكنون تعدادي از محل‌هاي سرقت شناسايي شده است. تلاش براي شناسايي مالخران و كشف زواياي پنهان پرونده همچنان در حال انجام است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.