آتش‌سوزی مرگبار در کارگاه تراشکاری

جسد نگهبان کارگاه زیر آهن ها پیدا شد

آتش‌سوزی در کارگاه تراشکاری در جاده خاوران با مرگ کارگر جوان همراه بود.

ساعت 7و21دقیقه صبح روز بیست‌ودوم آذر، یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران، شهرک صنعتی لپه زَنَک به سامانه 125 اعلام شد. به‌سرعت آتش‌نشانان سه آتش‌نشانی به‌همراه خودروهای پشتیبانی شامل خودرو حامل تجهیزات تنفسی، تانکر آب و بالابر به محل حادثه اعزام شدند.
محل حادثه یک سوله مسقف به وسعت حدود 150 تا 160 متر بود. از آن به‌عنوان کارگاه تراشکاری استفاده می‌شد.
به‌دلیل وجود سیلندرهای اکسیژن و گاز مایع و حجم زیادی از شلنگ‌های هیدرولیک و فشار قوی که بسیار قابل اشتعال هستند، آتش‌سوزی در این کارگاه روی داد. این آتش کاملا‌ شعله‌ور بود.
در بخش انتهایی این سوله، سازه‌ای فلزی با ورق‌های پروفیل در دو طبقه درست شده بود. از آن به‌عنوان دفتر کار و محل استراحت نگهبان استفاده می‌شد.

 

مرگ نگهبان

اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که نگهبان در همان محل، میان حجم زیادی از شعله‌های آتش گرفتار است. آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، خود را به آنجا رساندند.
سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به شدت آتش و تخریب سازه فلزی مذکور گفت: «آتش‌نشانان این نگهبان را از زیر آهن‌های حاصل از تخریب سازه خارج کردند. آنها او را تحویل عوامل اورژانس دادند. در ادامه مشخص شد این فرد، کارگر سی‌ودو ساله افغانستانی بود. او به‌دلیل سوختگی و جراحات زیاد جان باخت. درنهایت نیز آتش خاموش شد و از گسترش و سرایت بیشتر آن به‌ سایر نقاط جلوگیری به‌عمل آمد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.