بابک جهانبخش سکته را رد کرد!

بابک جهانبخش در آستانه برگزاری کنسرت آنلاین «احساس» در بیمارستان بستری شد

بابک جهانبخش، خواننده موسیقی پاپ، دچار عارضه قلبی شده و به دلیل انسداد رگ‌های قلبی برای عمل قلب باز آماده می‌شود. این در حالی است که او در آستانه برگزاری کنسرت آنلاین «احساس» بود.

شهروند آنلاین: بابک جهانبخش، خواننده موسیقی پاپ دچار عارضه قلبی شده و به دلیل انسداد رگ‌های قلبی برای عمل قلب باز آماده می‌شود. این در حالی است که او در آستانه برگزاری کنسرت آنلاین «احساس» بود. محمد حاتم‌پور، تهیه‌کننده کنسرت «احساس» ضمن تأیید این خبر  از عمل جراحی بابک جهانبخش در روزهای آینده خبر داده و به خبرگزاری مهر گفته: «متأسفانه آخر هفته بدی را گذراندیم. سه رگ اصلی بابک دچار گرفتگی حاد شده است. او خطر سکته را از سر گذرانده اما هم اکنون تحت نظر پزشکان معالج خود در حال آماده‌شدن برای عمل جراحی قلب باز است.»  حاتم‌پور با بیان اینکه بابک جهانبخش پس از اعلام آمادگی تیم پزشکی خود، اواخر این هفته مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت، افزود: «از هواداران این هنرمند تقاضا می‌کنم برای بهبودی و سلامتی بابک با دعا و انرژی مثبت خودشان همراه این هنرمند عزیز باشند.»

این خواننده اواخر هفته گذشته در پاسخ به برخی ادعاهای رسانه‌ای درباره کنسرت اخیر خود اعلام کرده بود: «به این اجرا و اثری که تولید کردیم ایمان داریم و هرگز کم نگذاشتیم و اصلا آن را هدفمند تولید کردیم که کیفیتش سینماتیک باشد و جذابیتش چندبرابر. نتیجه یک تلاش بلندمدت که تماما عشق به مخاطب را در آن خواهید دید.»

در روزهای گذشته خبر برگزاری کنسرت ضبط‌شده بابک جهانبخش در تاریخ بیست‌وششم و بیست‌وهفتم آذر هیاهوی زیادی را در فضای مجازی باعث شده است. یک ساعت پیش از اعلام این خبر هم بابک جهان‌بخش، تیزر کنسرت آنلاین خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود؛ کنسرتی که قرار بود بیست‌وششم و بیست‌وهفتم آذر برگزار شود و حالا سرنوشت آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.