شهادت رقصنده با مرگ

همدردی مردم با خانواده پرستار جوان و شاد روزهای کرونایی

این پرستار جوان که روزهای ابتدایی کرونا را با رقص و شادی و روحیه‌دادن به بیماران شروع کرده بود و ویدیوهای امیدبخش او در میان کاربران فضای مجازی شناخته شده بود علیرغم تلاش پزشکان و ۳۰ روز اینتوبه بودن در بیمارستان رسول اکرم(ص) تهران آسمانی شد.

شهروند آنلاین: محمدرضایی کرماجانی پرستار جوانی که سال گذشته با رقص خود به بیماران روحیه می‌داد و 10ماه قبل در بیمارستان جشن عروسی خود را برگزار کرد، به خاطر ابتلا به کرونا درگذشت.

کمک بهیار ۲۵ساله بخش ICU داخلی کرونای بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) پس از یک‌ماه درگیری با بیماری کرونا و فیبروزشدن ریه‌هایش به مقام شهادت رسید.

شهادت او موجب تأسف و تأثر بسیاری از هموطنان شد.

این پرستار جوان که روزهای ابتدایی کرونا را با رقص و شادی و روحیه‌دادن به بیماران شروع کرده بود و ویدیوهای امیدبخش او در میان کاربران فضای مجازی شناخته شده بود، علیرغم تلاش پزشکان و ۳۰ روز اینتوبه بودن در بیمارستان رسول اکرم(ص) تهران آسمانی شد.

او پنجشنبه گذشته پس از تشییع در گلزار شهدای بی‌بی سکینه صفادشت آرام گرفت.

کاربران بسیاری ضمن ابراز تأسف، امیدوارند روح این جوان همچون روحیه‌اش شاد و در آرامش باشد. آنها تمام کسانی را که سفرهای تفریحی‌ و میهمانی‌ها را در این اوضاع کرونایی در اولویت قرار داده‌اند را در این اتقاقات شریک می‌دانند. بسیاری از کاربران معتقدند مردم باید اوضاع و وضعیت کنونی کشور خود را درک کنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از ترددهای غیرضروری به کنترل شرایط و بهبود اوضاعی که این روزها همه را درگیر خودش کرده است، کمک کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.