پنج ساعت مأموریت برای خارج‎کردن خودروی گرانقمیت از گودال

یک خودروی لکسوس به دلیل نشست پارکینگ سقوط کرد

کف پارکینگ یک ساختمان مسکونی به علت ریزش چاه نشست کرد. این حادثه به سقوط یک خودروی لکسوس در گودال سه متری منجر شد. عملیات آتش‌نشانان پایتخت برای خروج این خودرو پنج ساعت طول کشید.

ساعت 20 و01  دقیقه شنبه شب گذشته ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 تماس گرفتند. آنها حادثه سقوط یک خودرو به یک گودال، را گزارش دادند. بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت. ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه سه و گروه نجات 9 مستقر در ایستگاه سه و خودرو تخصصی نجات دو مستقر در ایستگاه 113 را اعزام کرد. محل حادثه در خیابان ری، زیر پل ری، خیابان اندرزگو، جنب بیمارستان بازرگانان بود.

عملیات سخت آتش‌نشانان

جلال جلیلی، افسر آماده منطقه پنج عملیات، درباره جزییات این حادثه گفت: «در این حادثه که بیش از پنج ساعت طول کشید، گروه نجات ایستگاه 9 با فیکس‌کردن «تیفور»، خودرو را در حالت ایمن قرار دادند. آتش‌نشانان درنهایت با شکافت سقف پارکینگ ساختمان مسکونی توانستند از تیرآهن سقف، کارگاه عملیاتی را برای مهار خودرو از ضلع شمالی پارکینگ برقرار کنند. آنها خودروی لکسوس را از گودالی به وسعت حدود سه‌ متر و نیم خارج کردند.»

خروج خودروی لکسوس

جلیلی در ادامه صحبت‌هایش گفت: «آتش‌نشانان بلافاصله با رعایت اصول ایمنی و با تجهیزات کامل محل را ایمن‌‌سازی کردند. آنها خودروی مذکور را از کف پارکینگ که به علت ریزش چاه نشست کرده بود، خارج کردند.»

محل حادثه نیز با حضور عوامل شهرداری ایمن‌سازی و دستور خالی‌شدن از سکنه اعلام شد. آتش‌نشانان پس از ارایه تذکرات ایمنی به ساکنان به مأموریت خود پایان دادند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.