شاید وقتی دیگر

نشست روابط اقتصادی اروپا و ایران به تعویق افتاد

شورای برگزاری نشست اقتصادی اروپا با ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده این همایش سه روزه که قرار بود از امروز شروع شود، به تعویق افتاده است. کمیته برگزارکننده نشست اقتصادی اروپا-ایران در اطلاعیه‌اش اعلام کرده که تصمیم گرفته در اقدامی غیرمعمول کنفرانس را به تعویق بیندازد. کنفرانس آنلاین قرار بود از چهاردهم تا شانزدهم دسامبر برگزار شود.

شورای برگزاری نشست اقتصادی اروپا با ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده این همایش سه روزه که قرار بود از امروز شروع شود، به تعویق افتاده است.

کمیته برگزارکننده نشست اقتصادی اروپا-ایران در اطلاعیه‌اش اعلام کرده که تصمیم گرفته در اقدامی غیرمعمول کنفرانس را به تعویق بیندازد. کنفرانس آنلاین قرار بود از چهاردهم تا شانزدهم دسامبر برگزار شود.

به گفته این کمیته بیش از ۳۳۰۰ نفر از ۴۰ کشور برای شرکت در این فروم ثبت نام کرده‌اند. این کمیته با تأکید بر ضرورت تقویت روابط سازنده تجاری ایران با اروپا تأکید کرده که این کنفرانس در «آینده نزدیک» برگزار خواهد شد.

علاوه بر سفرای آلمان، ایتالیا، فرانسه و اتریش، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران، پاملا کاک همیلتون مدیر مرکز تجارت بین‌الملل و مایکل باک رئیس اینستکس از سخنرانان این همایش بودند.

همچنین طبق اطلاعات همین وب‌سایت، نشست تجاری ایران و اروپا قرار بود به وسیله سازمان توسعه تجارت ایران و مرکز تجارت بین‌المللی با حمایت مالی اتحادیه اروپا برگزار شود. سازمان‌ها و نهادهای ایرانی و خارجی جزو مشارکت‌کنندگان نشست اعلام‌شده بودند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.