گروگان‌گیری 2 میلیاردی در نیاوران

3 آدم‌ربا در عملیات 10 ساعته پلیس پایتخت دستگیر شدند

3 آدم‌ربا که مرد 30 ساله‌ای را ربوده بودند، در عملیات 10 ساعته پلیس پایتخت دستگیر شدند.

شهروند آنلاین: صبح روز شنبه بیست‌ودوم آذرماه مرد میانسالی به کلانتری 123 نیاوران مراجعه و مأموران کلانتری را در جریان وقوع آدم‌ربایی در محدوده میدان تجریش قرار داد.

مرد شاکی به مأموران گفت: «پس از ربودن پسرم، مردی جوان تماس گرفت و گفت که پسرم را گروگان گرفته و برای رهایی‌اش 20‌ میلیارد ريال پول می‌خواهد.»

با اعلام این گروگانگیری، تیم عملیات کلانتری نیاوران مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند. با رصدهای اطلاعاتی چندساعته  هویت اولین متهم پرونده که جوانی 33ساله بود، شناسایی شد. همزمان طرح مهار اجرا و مخفیگاه متهم در محدوده اقدسیه شناسایی شد. مأموران کلانتری موفق شدند با هماهنگی‌های قضائی فرد گروگانگیر را دستگیر کنند.

متهم در بازجویی‌های پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت: «با دو همدستم چند روز پیش این نقشه را کشیدیم، صبح شنبه  هنگامی که  سوژه از خانه خارج و به سمت محل کارش درحال حرکت بود، تعقیب و در یک نقطه خلوت به زور او را سوار خودرویمان کردیم. او را دزدیدیم و بعد با خانواده‌اش تماس گرفتیم. 2‌میلیارد تومان پول برای آزادی پسرشان درخواست کردیم.

در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه هر دو همدست متهم نیز شناسایی و مأموران کلانتری مخفیگاه متهمان را در محاصره خود قرار دادند.

متهمان زمانی که خود را در دایره محاصره پلیس دیدند، گروگان خود را آزاد کردند. بدین ترتیب مأموران کلانتری نیاوران موفق شدند کمتر از 10ساعت پس از آدم‌ربایی، دو متهم دیگر این پرونده را دستگیر و مرد گروگان گرفته‌شده را به آغوش خانواده‌اش بازگردانند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.