نمکی: واکسن کرونا از مطمئن‌ترین منابع وارد کشور می‌شود

مردم نگران نباشند

واکسن‌ کرونایی که ریسک خود را طی کرده، وارد می‌شود. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهروندان این اطمینان را داده که اگر قرار باشد واکسنی برای کرونا وارد شود، از مطمئن‌ترین منابع که در بیرون از این سرزمین ریسک خود را طی کرده، وارد خواهد شد.

سعید نمکی معتقد است در کارهای اجرایی نمی‌توان فقط و فقط با تکیه بر دانش و توانایی موفق شد، بلکه این مرحمت و لطف الهی است که نهایتا دست ما را می‌گیرد تا از سختی‌ها و دشواری‌ها و مشکلات عبور کنیم.

نمکی می‌گوید: «مردم عزیزمان بدانند همواره به فکر آنها هستیم و در این خصوص نگران نباشند. اگر قرار باشد واکسنی وارد شود، از مطمئن‌ترین منابع که در بیرون از این سرزمین ریسک خود را طی کرده، وارد خواهد شد.»

او درباره قیمت پایه برای خرید تجهیزات پزشکی و قطعات مورد نیاز هم می‌گوید: «در این زمینه باید قیمت پایه برمبنای ارز تخصیصی تعیین شود تا با پدیده گران‌فروشی و انحصار کالا مواجه نشویم و همزمان حمایت لازم و هدفمند از تولید داخل در دستور کار قرار گیرد.»

نمکی همچنین بر تسهیل تأمین دستگاه اکسیژن‌ساز از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله وزارت صنعت و  ضرورت تأمین آن برای مراکز درمانی برای درمان بیماران مبتلا به کووید-۱۹ تأکید دارد.

وزیر بهداشت همچنان درباره تأمین و واردات مواد اولیه، بر واردات مواد اولیه مرغوب و باکیفیت بالا از سوی تولیدکنندگان داخلی و افزایش کیفیت تولید داخل تأکید داشت.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.