نخستین کتاب آرش

کودک نابغه کاشانی «دانش به زبان ساده»را به رشته تحریر درآورد!

آرش آمرزش، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این کتاب را به فروش گذاشته و سفارش می‌پذیرد. این کودک، علاقه‌مند به دانش شیمی و پزشکی است.

شهروند آنلاین: گفته می‌شود که «آرش آمرزش» کودک هشت‌ساله نابغه کاشانی با ضریب هوشی ۱۵۷، همزمان درحال یادگیری ۱۸ زبان است و قابلیت‌های هوشی فراتر از سن خود دارد.

حالا آرش که چندی پیش مورد توجه اکثر رسانه‌ها قرار گرفته بود، نخستین کتاب خود را به نام «دانش به زبان ساده» برای کودکان نوشته و منتشر کرده است.

این کتاب توسط این نابغه کاشانی 8‌ساله نوشته شده است و سبب شده تا توجه کاربران را به خود معطوف کند.

آرش آمرزش، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این کتاب را به فروش گذاشته و سفارش می‌پذیرد. این کودک، هم‌اکنون علاقه‌مند به دانش شیمی و پزشکی است و دوست دارد در آینده درمانی قطعی برای بیماری‌هایی مانند سرطان ارایه کند.

گفته شده است که این کتاب شرط سنی ندارد و برای همه کودکان می‌تواند مفید باشد.

والدین آرش ضمن انتشار تصویر جلد این کتاب نوشتند که «سلام دوستان بالاخره کتاب اول رفت برای چاپ. این کتاب توسط آرش نوشته شده و مخصوص بچه‌هاست و به صورتی نوشته شده که باید به صورت قصه برای بچه‌ها خوانده بشه (پس فکر نمی‌کنم محدودیت سنی داشته باشه). قرار شده به صورت تمام گلاسه برامون چاپ کنن و قیمتش رو هم 40هزار تومان گذاشته شده. ما برای کتاب اول تصمیم گرفتیم که به تعداد کم چاپ بشه. دوستانی که علاقه دارن پیام بدن ممنونم.»

کاربران بسیاری اقدام جالب این کودک 8ساله را مورد تشویق و تحسین قرار دادند. این دسته از کاربران عنوان کردند که بی‌صبرانه منتظرند تا این کتاب از زیر چاپ درآید و آن را مطالعه کنند.

به گفته بسیاری از آنان، این کتاب برای کودکان بسیار مفید خواهد بود؛ چراکه از زبان یک کودک باهوش هم‌سن‌وسال آنان نوشته شده است. عده‌ای از کاربران نیز معتقدند که هر چقدر دولت و مسئولان نسبت به این کودک کم‌توجه باشند، مردم و کاربران می‌توانند از او حمایت کرده و او را دلگرم کنند تا به کار خود ادامه دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.