توزیع فیله مرغ از کارگاه آهنگری

متخلفان 22 میلیارد ریال به جیب زدند

باند توزیع مرغ‌های فیله شده از کارگاه آهنگری، منهدم شد. متهمان مرغ‌ها را از آمل به تهران منتقل می‌کردند و پس از فیله کردن در محیط غیربهداشتی به چهار برابر قیمت می‌فروختند. کارشناسان ارزش ریالی تخلف انجام شده را 22‌میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر تردد چند دستگاه وانت یخچال‌دار ویژه حمل مرغ در یک کارگاه آهنگری در شهرک ولی‌عصر(عج)، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری 153 شهرک ولی‌عصر(عج) قرار گرفت. تحقیقات و بررسی اولیه توسط مأموران کلانتری نشان از این داشت، روزانه حداقل دو دستگاه وانت یخچال‌دار ویژه حمل مرغ به داخل کارگاه آهنگری تردد دارند.
نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از داخل محل کارگاه اخذ و تیمی از مأموران کلانتری شهرک ولی‌عصر(عج) تردد خودرو‌ها را تحت مراقبت قرار دادند.

دستگیری متهمان

تیم عملیات کلانتری با ورود خودروی وانت به داخل کارگاه عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند، راننده وانت و مالک کارگاه دستگیر شدند. بررسی‌ها نشان داد رانندگان با هماهنگی مالک کارگاه آهنگری و یک مرغ‌فروش در شهر آمل، وانت‌های حامل مرغ را با قیمت مصوب 185‌هزار ریال از شهر آمل به مقصد تهران بارگیری می‌کنند.
این درحالی بود که برابر دستورالعمل‌ها باید به قیمت 224‌هزار ریال به مغازه خرده‌فروشی می‌فروختند؛ ولی با انتقال آنها به داخل این کارگاه مرغ‌ها را در محیطی غیربهداشتی فیله کرده و به قیمت بیش از 70‌هزار تومان، در بازار آزاد می‌فروشند.

اعترافات تلخ

متهمان در بازجویی‌ها اعتراف کردند حدود دو ماه روزانه دو تن مرغ به این روش در این کارگاه فیله کرده و در بازار آزاد فروخته‌اند.
سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «کارشناسان ارزش ریالی تخلف انجام شده را 22‌میلیارد ریال برآورد کرده‌اند. کشف جزئیات و دستگیری سایر متهمان پرونده دستور کار قرار دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.