اختلال سراسری جی‌میل در جهان

گوگل: مشکل، امروز رفع می‌شود

پس از قطعی سرویس‌های گوگل در روز دوشنبه، نیمه‌شب گذشته سرویس ایمیل این شرکت دچار اختلال و دسترسی کاربران سراسر جهان به آن با مشکل مواجه شد.

شهروندآنلاین: جی‌میل نیمه‌شب گذشته دچار اختلال شد و دسترسی کاربران به آن در آمریکا، اروپا، استرالیا، نیوزلند و ژاپن قطع شد. به گزارش دیجیتال ترندز، پس از قطعی سرویس‌های گوگل در روز دوشنبه، نیمه‌شب گذشته سرویس ایمیل این شرکت دچار اختلال و دسترسی کاربران سراسر جهان به آن با مشکل مواجه شد.

به نظر می‌رسد اختلالات در جی‌میل از ساعت ۲ بعدازظهر به وقت آمریکا آغاز شده بوده است. گوگل نیز اختلال در دسترسی به جی‌میل را در صفحه «جزئیات سرویس» تأیید و اظهار امیدواری کرد تا ساعت ۴ بعدازظهر آن را رفع کند.

در بیانیه این شرکت فناوری آمده بود: «از اختلال ایجادشده در جی‌میل کاربران آگاهیم. کاربرانی که با این چالش روبه‌رو شده‌اند، می‌توانند به جی‌میل دسترسی یابند، اما با یک پیام «اختلال»، تأخیر زیاد یا مشکلات دیگر روبه‌رو می‌شوند.»

اطلاعات وب‌سایت Down Detector حاکی از آن است که کاربران آمریکایی بیش از بقیه با این چالش روبه‌رو شده‌اند. اما علاوه بر آنها کاربران در استرالیا، نیوزلند، ژاپن و بخش‌هایی از اروپا با قطعی سرویس جی‌میل روبه‌رو شده‌اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.