«ندای صلح»؛ پل ارتباطی مردم با هلال‌احمر + فیلم

سامانه ارتباطی برای ثبت مسائل و مشکلات پرسنل و مردم، در جمعیت هلال‌احمر راه‌اندازی شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر از راه‌اندازی مجدد سامانه 147 هلال‌احمر با 30 خط در دسترس برای شنیدن پیشنهادات، انتقادات، شکایات و … تمام اعضای هلال‌احمر در سراسر کشور در مدت دو، سه روز آینده خبر داد.

همواره وجود سامانه‌ای برای شنیدن درددل، صحبت‌های مردم و همچنین ارتباط مستقیم آنها با جمعیت هلال‌احمر احساس می‌شد. این احساس نیاز به وجود سامانه ارتباطی برای ثبت مسائل و مشکلات پرسنل و مردم، منجر به راه‌اندازی خط تلفن 147 «ندای صلح» شد.

دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر راه‌اندازی این سامانه را یکی اقدامات مهم و مثبت جمعیت هلال‌احمر در چند روز اخیر عنوان کرد که می‌تواند در جهت توسعه و ارتقای ارتباطات میان مردم و پرسنل جمعیت هلال‌احمر نقش بسزایی ایفا کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در تشریح عملکرد این سامانه تصریح کرد: ««ندای صلح» با امکان ارتباط همزمان 30 کاربر پذیرای صحبت‌های هموطنان و رسیدگی به مشکلات است. این سامانه از هفته آینده عملیاتی می‌شود و مردم پس از ثبت صحبت‌های خود با دریافت کد رهگیری منتظر پاسخ می‌مانند و همکاران پس از بررسی مشکلات در مدت زمان سه تا چهار روز کاری، نسبت به اعلام پاسخ اقدام می‌کنند.» دکتر کریم همتی در پایان  اظهار امیداوری کرد که این سامانه بتواند به پل ارتباطی میان مردم  و جمعیت هلال‌احمر تبدیل شود.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.