سخنگوی دولت در نقش آنالیزور پرسپولیس!

صحبت‌های فنی علی ربیعی در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا

سخنگوی دولت در جریان مصاحبه امروز خود تحلیل فنی از حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ارایه داد و در نقش آنالیزور سرخپوشان ظاهر شد.

همواره توجه دولتمردان به فوتبال به ویژه در رده ملی وجود داشته و این بار حضور نماینده فوتبال ایران در فینال لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا مسئولان رده‌های بالای کشور درباره این بازی مهم به اظهارنظر بپردازند. بعد از اینکه چند روز قبل وزیر ورزش از پاداش ویژه رئیس‌جمهوری به پرسپولیسی‌ها در صورت قهرمانی در آسیا خبر داد، امروز علی ربیعی، سخنگوی دولت در جریان مصاحبه خود به این بازی پرداخت.

ربیعی در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با تیم کره‌ای اولسان هیوندای گفت: «شنبه امیدواریم که مردم ما طعم پیروزی را بچشند. پرسپولیس هم یک دوره اسم پیروزی را داشت. من با ملاحظه بازی‌های قبلی که دیدم، چون ما هم علاقه‌مند هستیم و بازی‌ها را نگاه می‌کنیم، به نظرم حریف پرسپولیس خط دفاعی متزلزلی دارد.»

او در ادامه بیشتر وارد بحث‌های فنی شد و نشان داد که به طور جدی فوتبال را دنبال می‌کند: «اجازه بدهید اسم بازیکن را نیاوریم، اما ما صاحب گل خواهیم شد. حریف پرسپولیس خط حمله خوبی دارد، ولی پرسپولیس می‌تواند خط دفاعی حریف را بشکند و قطعا گل بزند. از خدا می‌خواهیم که پرسپولیس در این بازی پیروز شود و مردم ما هم خوشحال شوند.»

صحبت‌های ربیعی توجه و البته تعجب خیلی از علاقه‌مندان به فوتبال را به همراه داشته و باعث شده تا برخی او را به آنالیزور پرسپولیس تشبیه کنند. سخنگوی دولت خیلی خوب درباره نقاط ضعف و قوت حریف سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرده؛ مسائلی که شاید خیلی از هواداران پرسپولیس هم از آن مطلع نباشند. این موضوع نشان می‌دهد که ربیعی نه‌تنها بازی‌های پرسپولیس بلکه بازی‌های حریف کره‌ای این تیم یعنی اولسان هیوندای را هم تماشا کرده است.

باید تا شنبه منتظر ماند و دید که تحلیل‌های فنی علی ربیعی چقدر در بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای به واقعیت می‌پیوندد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.