فعلا خداحافظ تا فرصتی دیگر و فضایی پالوده‌تر!

محسن تنابنده تکلیف سریال پایتخت را روشن کرد

نوشته محسن تنابنده نشان می‌دهد که پایتختی‌ها هنوز دل‌شان با تلویزیون صاف نشده است

شهروندآنلاین: در شرایطی که در روزهای اخیر حواشی پیرامون تولید فصل هفتم سریال «پایتخت» برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ به اوج رسیده و واکنش‌های متفاوتی را به وجود آورده بود، محسن تنابنده در پستی اینستاگرامی تکلیف پایتخت را روشن کرد و گفت که فعلا تولید «پایتخت ۷» منتفی است.

ساعاتی پیش محسن تنابنده در صفحه شخصی‌اش اخبار منتشرشده درباره ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» را تکذیب کرد.

تنابنده که عملا با ارایه طرح اصلی، نویسندگی و بازی در سریال پایتخت چهره اصلی این سریال محسوب می‌شود، در واکنش به بازتاب حیرت‌انگیز اخبار و شایعاتی که اخیرا درباره درخواست دستمزد نجومی و دیگر مسائل و موانع حاشیه‌ای ساخته شدن سری جدید پایتخت منتشر شده، خبر داده که در فاصله کوتاهی که تا نوروز ۱۴۰۰ باقی مانده، امکان ساخت سری هفتم پایتخت وجود ندارد.
محسن تنابنده در این مورد نوشته: «امسال هم علی‌رغم فرصت بسیار کوتاه تا نوروز و به‌رغم همکاری‌های سازمان و توافقات صورت گرفته تلاش کردیم که مقدمات پایتختی جدید و در خور شأن شما بسازیم که شرایط مهیا نشد. یعنی من توانشو نداشتم و  از محضر همه شما عذرخواهی می‌کنم تا فرصتی دیگر و فضایی پالوده‌تر».
بازیگر نقش نقی معمولی که آشکارا دل پری از حاشیه‌سازان و رسانه‌های منتقد داشت، در این پست در پاسخ به تیترهای برخی رسانه‌ها علیه این سریال گفت: «لطفا دست از تخریب و عقیم‌سازی بردارید. پایتخت به عشق مردم ساخته و به خواست مردم ادامه پیدا کرده است و در حد سوادمان آیینه‌ای بوده در برابر جامعه. با تمام کاستی‌هایش که به آن واقفم، تلاش شما همه این بوده که با مسموم کردن فضا و معناسازی‌های بیهوده و استخراج مفاهیم عجیب و غریب از پایتخت دستاویز و ملعبه‌ای بسازید برای انتقام‌گیری‌هاتون از جناح مخالف یا ابراز وجود، آن هم با نسبت دادن نظرات‌تان به مردم که هیچ‌گاه با شما هم رأی نبوده»!
گفتنی است که تنابنده پیش‌تر گفته بود که دیگر قصد ندارد با صداوسیما همکاری کند و در این نوشته هم با اشاره و وعده «فرصتی دیگر و فضایی پالوده‌تر» نشان می‌دهد که هنوز دلش با تلویزیونی که تلاش‌های گروه سازندگان پایتخت را (که این سریال را به یک برند قوی تبدیل کردند) نادیده گرفت و در برنامه‌های خود نیز آنها را مورد بدترین انتقادها قرار داد، صاف نشده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.