تیر هوایی سارق زورگیر را زمینگیر کرد

شلیک پلیس تهران پایان فرار سارق زورگیر حرفه‌ای شد؛ او به 70 فقره سرقت از زنان و مردان اعتراف کرد.

روز سه‌شنبه مأموران کلانتری 101 در حال گشتزنی در محدوده خیابان خزر متوجه فریادهای شهروندی مبنی بر سرقت تلفن همراهش شدند. بلافاصله برای بررسی موضوع به آن فرد مراجعه و مشخص شد که موتورسواری تلفن همراهش را سرقت کرده است.
موتورسوار پس از سرقت به‌سرعت از محل گریخته بود. بلافاصله طرح مهار سارق اجرا و مأموران به تعقیب متهم پرداختند. پس از مدتی تعقیب، موتورسوار را که با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک در حال فرار بود، مشاهده کردند.
مأموران گشت کلانتری دستور توقف موتورسیکلت را اعلام کردند. ولی متهم بدون توجه به فرمان‌های پلیسی به فرار خود ادامه داد. به‌ ناچار مأموران برای جلوگیری از ورود خسارت به سایر خودروها چند تیر هوایی شلیک کردند. در آخر موتورسیکلت متوقف شد.
در این عملیات پلیسی سارق به دام افتاد. با بررسی‌های بیشتر تلفن همراه مالباخته هم کشف شد. متهم برای تحقیقات پلیسی به کلانتری تجریش انتقال یافت.
سارق در کلانتری به 70 فقره زورگیری با استفاده از سلاح سرد و موبایل‌قاپی اعتراف کرد. او در بازجویی‌ها گفت: «با پرسه‌زنی در خیابان‌های خلوت از غفلت شهروندان که در حال مکالمه تلفنی بودند، سوءاستفاده و موبایل آنها را سرقت می‌کردم. اگر با مقاومت مالباختگان مواجه می‌شدم با تهدید سلاح سرد دست به زورگیری می‌زدم.»
رئیس‌پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «تا کنون تعدادی از مالباختگان شناسایی شده‌اند و تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.