حمله خونین شکارچیان غیرمجاز به یک حافظ محیط زیست

اعتراض یک جانباز به شکارچیان غیرمجاز در ممسنی با ضرب و شتم به پایان رسید. مردان شکارچی با قنداق تفنگ، این حافظ محیط زیست را از ناحیه گوش و فک زخمی کرده‌اند. شناسایی و دستگیری ضاربان در دستور کار پلیس فارس قرار گرفته است.

خدابخش توکلیان این حافظ محیط زیست در این باره می‌گوید: «صبح روز 25 آذر در حال عبور از منطقه سررود دشمن زیاری در شهرستان ممسنی بودم که متوجه شدم عده‌ای شکارچی غیرمجاز قصد شکار دارند.  به آنان اعتراض و انتقاد کردم. اما واکنش این شکارچیان غیرعادی بود.

توکلیان مدعی شد که این افراد با حمله به او، ضمن گرفتن تلفن همراهش، با استفاده از قنداق تفنگ، از ناحیه گوش و فک، مضروبش کرده‌اند.

او که خود را یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس معرفی کرد، گفت: «با مراجعه به نزدیکترین پاسگاه، شکایتی مطرح کرده‌ام و امیدوارم که موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.»

توکلیان خواستار پیگیری مراجع قضایی و جلوگیری از بروز چنین حوادثی شد و گفت: «در صورتی که به سادگی از این موضوع گذر شود مصونیتی برای شکارچیان در تداوم کار ناپسند خود ایجاد خواهد کرد.»

دستگیری ضاربان در دستور کار پلیس

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس نیز در این رابطه گفت: «به دنبال انتشار یک فایل صوتی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک جانباز در شهرستان ممسنی، موضوع به شکل ویژه از سوی پلیس در حال پیگیری است.»

سرهنگ حمید افرامن با بیان اینکه بررسی‌های اولیه ماموران پلییس شهرستان ممسنی نشان دهنده آنست که در پی تذکر یک جانباز به تعدادی شکارچی پرندگان کمیاب در مناطق کوهستانی آن شهرستان، شکارچیان این حافظ محیط زیست را مورد ضرب و شتم قرارداده و متواری شده‌اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، اضافه کرد: شناسایی و دستگیری ضاربان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.