واقعا عباس قانع گزارشگر دربی است؟

دیروز شایعات زیادی درباره گزارشگر دربی 90 وجود داشت. در غیاب عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی شاید برای خیلی‌ها جالب باشد بدانند که چه کسی دربی را گزارش خواهد کرد. شایعات حکایت از انتخاب عباس قانع برای گزارش این بازی حساس داشت؛ گزارشگری که هنوز یک‌سال از عمر ورودش به گزارش مسابقات فوتبال از شبکه سه نمی‌گذرد.

البته او در همین مدت زمان کم و البته با استفاده از پتانسیل تلویزیون‌های اینترنتی توانسته اسم و رسمی برای خودش کسب کند و نحوه خاص گزارش او هم طرفداران و البته منتقدان فراوان خودش را دارد. وقتی با این گزارشگر تماس گرفتیم تا از قطعی‌بودن این خبر بپرسیم، او اعلام کرد فعلا هیچ چیزی به صورت رسمی به‌عنوان ابلاغ گزارشگری در دربی به دستش نرسیده است. با این حال وقتی سری به صفحه اینستاگرام قانع زدیم، دیدیم او به صورت غیرمستقیم سعی کرده خبر گزارش خود در دربی را با مخاطبانش در میان بگذارد.

به‌هرحال گزارش عباس قانع در دربی با این سابقه کم در تلویزیون می‌تواند یک سورپرایز باشد، چون از قدیم‌الایام معمولا گزارش این مسابقه توسط گزارشگران باسابقه و باتجربه انجام می‌شد. شاید مسئولان صداوسیما این ریسک را پذیرفتند و گزارش این بازی بزرگ را به گزارشگری دادند که نحوه گزارشش و کلماتی که به کار می‌برد، در یکی، دو ‌سال اخیر در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرده است. شاید از میان گزارشگران باتجربه تنها گزینه‌های موجود جواد خیابانی، پیمان یوسفی و محمدرضا احمدی باشند، اما اگر قرار به استفاده از گزارشگران جوان‌تر باشد، به جز عباس قانع، شاید فرشاد محمدی‌مرام که بازی رئال و پاری‌سن‌ژرمن را هم گزارش کرد، می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد.اگر چه خیلی‌ها می‌گویند عباس قانع می‌تواند آخرین تکه از تصمیمات دربی خراب کن باشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.