جاده کرج- چالوس بسته شد

اعلام وضعیت نارنجی به لحاظ هواشناسی در البرز

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز اعلام کرد: بارش سنگین برف در جاده کرج- چالوس سبب بسته‌شدن این محور شد.

شهروند آنلاین:سروان مسعود خانجانی بامداد پنجشنبه اظهار داشت که به دلیل ریزش برف سنگین از صبح روز چهارشنبه در محدوده کندوان این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود است.

او خاطرنشان کرد: «مأموران راهداری مشغول پاکسازی مسیر هستند.»

جاده کرج- چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرز و مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.

همچنین مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا روز شنبه هفته آینده شاهد بارش متناوب و پراکنده برف و باران در استان خواهیم بود. با توجه به ورود سامانه بارشی به استان البرز، وضعیت نارنجی  به لحاظ  هواشناسی در این استان اعلام شده که دستگاه‌های اجرایی و مردم می‌بایست اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث احتمالی را به عمل آورند.

او ادامه داد: «تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از تقویت سامانه بارشی در استان البرز بوده که به موجب آن تا عصر امروز بارش متناوب باران و برف مورد انتظار است، ضمن آنکه کاهش موقت آلاینده‌ها نیز پیش‌بینی می‌شود.»

بهاروند احمدی گفت: «روز جمعه آسمان البرز کمی تا قسمتی ابری، مه، عصر و شب ابری و بارش برف، یخبندان صبحگاهی، شنبه هفته آینده آسمان ابری و مه‌آلود، صبح بارش برف، به تدریج کاهش ابر، یخبندان صبحگاهی و روز یکشنبه آینده مه آلودگی و یخبندان خواهیم داشت.»

براین اساس دمای هوای امروز البرز بین سه تا هفت درجه بالای صفر، پنجشنبه بین یک تا ۱۰ درجه بالای صفر، جمعه بین صفر تا ۹ درجه بالای صفر، شنبه و یکشنبه بین منهای یک درجه زیر صفر تا هشت درجه بالای صفر در نوسان خواهد بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.