آرایشگاه‌های زنانه اجازه دارند فعال شوند

شرط اسکن کارت ملی با استفاده از سامانه ماسک برای فعالیت

اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آرایشگاه‌های زنانه به گروه شغلی ۲ اضافه شده‌اند و در تمامی شهرها به جز شهرهای وضعیت قرمز مجاز به فعالیت هستند.

شهروندآنلاین: بر اساس اعلام اتاق اصناف، در پی درخواست اتحادیه‌های صنفی و رایزنی‌های صورت‌گرفته به وسیله اتاق اصناف تهران و ایران با وزارت بهداشت و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا، آرایشگاه‌های زنانه در گروه شغلی۲ قرار گرفتند.

بنابراین واحدهای صنفی آرایشگران زنانه با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و کنترل افراد از طریق اسکن کارت ملی با استفاده از سامانه ماسک در تمامی شهرها به جز شهرهای وضعیت قرمز مجاز به فعالیت هستند.

اخیرا هم صنف دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه قنادی و رسته صنفی آجیل و خشکبار در اولویت گروه شغلی یک قرار گرفتند و اعلام شد که فعالان صنف قنادی مشروط بر پذیرش‌نداشتن حضوری مشتری در محل می‌توانند همچون مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی آماده و بیرون‌بر در مناطق قرمز نیز فعالیت کنند.

پیش‌تر هم ۴ رسته شامل «تأمین‌کنندگان مواد شیمیایی برای عرضه مواد ضدعفونی و نیاز کارخانجات دارویی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و صنایع مختلف»، «عرضه‌کنندگان ابزار و یراق شامل تأمین‌کنندگان مواد و مصالح ایزوگام، قطعات پمپ و ابزار مورد نیاز صنایع»، «فروشندگان و عرضه‌کنندگان قطعات و لوازم یدکی کشاورزی» و «مواد اولیه کشاورزی، باغبانی و دامداری» به گروه شغلی یک اضافه شده بودند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.