قتل‌عام مرموز در تویسرکان

جسد 5 عضو یک خانواده درحوالی گاوداری پیدا شد

همگی عضو یک خانواده بودند. مادر به همراه دو پسرش جان باخته بود. پدر و دختر نیز در یک قسمت دیگر بی‌جان روی زمین افتاده بودند. هیچ‌کدام از گره‌های این جنایت وحشتناک باز نشده است. پلیس تویسرکان با معمایی پیچیده و تلخ روبه‌رو شده است. اجساد اعضای این خانواده در یک گاوداری پیدا شد. این تنها چیزی است که مشخص شده؛ دیگر هیچ سرنخی وجود ندارد. درحال حاضر تحقیقات جنایی درخصوص این قتل‌عام مرموز آغاز شده است.

بیست‌وپنجم آذرماه بود که جسد یک پدر و دختر درحوالی گاوداری در تویسرکان پیدا شد. در واقع فردی با مراجعه به گاوداری پسرعموی خود متوجه آثار خون در محل شد. او متوجه غیبت بستگانش در محل شده بود. برای همین بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کرد.

آغاز تحقیقات

با اعلام موضوع، عوامل پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند. با کشف جسد این دختر و پدر، مأموران پلیس در جریان قرار گرفتند. آنها موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. در ابتدا جسد دختری حدودا 30ساله پیدا شد. پدر خانواده نیز به فاصله حدود ۱۰۰متری تا محل یافتن جسد دختر پیدا شد.

به دنبال کشف جسد این دو عضو یک خانواده، پلیس دریافت که سه عضو دیگر همین خانواده، مفقود شده‌اند. بنابراین تلاش‌ها برای روشن‌کردن ابعاد حادثه و پیداکردن انها آغاز شد؛ درحالی ‌که تجسس‌ها در رابطه با راز این جنایت مخوف ادامه داشت،  جسد سه عضو دیگر خانواده درحوالی همان گاوداری پیدا شد. تیم‌های انتظامی شهرستان تویسرکان، جسد سه عضو دیگر این خانواده شامل مادر و دو فرزند پسر را درحوالی گاوداری شناسایی و کشف کردند.

با کشف سه جسد دیگر، اجساد کشف‌شده از اعضای خانواده به پنج مورد رسید. شواهد اولیه نشان می‌داد که قاتل یا قاتلان، مادر خانواده همراه دو فرزند پسرش را پس از قتل، درون چاه آبی به عمق ۷۰متر رها کرده باشند. از این‌رو با چرثقیل و یک تیم غواصی اجساد مادر و دو پسر را از درون چاه بیرون آورده شد.

شایعه‌سازی نکنید

رضا زارعی، جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به تلاش‌های فنی و تخصصی پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان این حادثه، گفت: «اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای کشف چگونگی و علل و عوامل وقوع این حادثه و قتل پنج عضو خانواده  ادامه دارد. به محض اعلام نظریه پزشکی قانونی و تکمیل تحقیقات، نتیجه پرونده اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

او در پایان تأکید کرد: «با توجه به مهم و حساس‌بودن پرونده انتظار داریم از پخش شایعات و گمانه‌زنی‌های غیرواقعی خودداری شود تا پلیس هرچه سریع‌تر ابعاد و زوایای پنهان این پرونده را روشن کند.»

احتمال قتل با شیء سخت

همچنین علی بهادری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان نیز دراین باره گفت: «جست‌وجو‌ها جهت یافتن جسد پسر دیگر این خانواده ادامه دارد. هرچند تا جواب پزشکی قانونی اعلام نشود، نمی‌توان علت اصلی مرگ را به‌طور شفاف گفت. اما ظواهر امر نشان از این دارد که مقتولان بر اثر ضربه با شیء سخت به قتل رسیده‌اند.»

او در ادامه صحبت هایش گفت: «افرادی در مظان ارتکاب این قتل هستند که توسط نیروی انتطامی شناسایی و دستور تعقیب آنان صادر شده است.فعلا انگیزه قتل مشخص نیست. بی‌تردید هر زمان که ابعاد تازه‌تری از این جنایت کشف شود، بلافاصله موضوع برای مردم شفاف‌سازی خواهد شد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.