حمله سارقان خشن به خانه‌ای در شمال تهران

دزدان، 2میلیارد و 750میلیون تومان پول و طلا سرقت کردند

دو زن و سه مرد با حمله به یک خانه دومیلیارد و 750میلیون تومان پول و طلا سرقت کردند. سناریوی این دزدی خشن را یکی از اقوام مالباخته طراحی کرده بود. درحال حاضر سه‌ نفر از اعضاي باند پنج نفره سارقان این خانه در شمال تهران دستگیر شده‌اند.

بيست‌و‌هفتم آبان‌ماه خانمی به پايگاه دوم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد. او با اعلام شکایتی به مأموران پلیس گفت: «امروز زنگ ساختمان به صدا درآمد. از چشمي دو خانم را مشاهده کردم. آنها گفتند که، همسايه طبقه بالا هستند. من نيز در را روی آنها باز کردم. به محض بازشدن در، دو مرد که گویا در کنار ديوار مخفي شده و چهره‌شان را پوشانده بودند، من را هل داده و وارد منزل شدند.»
شاکی ادامه داد: «هر دو مرد تهديدم کردند که اگر محل مخفي‌کردن طلاها را اعلام نکنم مرا می‌کشند. به ناچار محل طلاها را اعلام کردم. آنان نیز همه طلاها و 30هزار دلار را که در مجموع حدود 27میلیارد و 500میلیون ریال ارزش داشته، سرقت و از محل گریختند.»

نخستین مظنون

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. تحقیقات در این رابطه آغاز شد. در تحقیقات میدانی مشخص شد سارقان سه مرد و دو زن بودند. آنها با یک خودروی سواری تیبا سفیدرنگ در محل سرقت حاضر شده و از وجود اموال با ارزش در منزل اطلاع داشتند.
در ادامه تحقیقات پلیسی هویت اولین مظنون پرونده که یکی از اقوام شاکی بود، به نام «سمیرا» شناسایی شد. همچنین مشخص شد که همسر «سميرا» به نام «كامران» يک خودروی تيبا سفيدرنگ دارد.

دستگیری 3 متهم

سرهنگ كارآگاه بهزاد اختياري، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد زنی به نام «ناهید» با «سمیرا» در ارتباط بوده، گفت: «مخفیگاه متهمان در حومه تهران شناسایی شد. يازدهم آذرماه جاری هر سه متهم در مخفیگاهشان دستگیر و از این محل دومیلیارد ریال پول نقد به همراه يک خودروی سواري صفر که متهمان با وجوه سرقتی خریداری کرده بودند، کشف شد.»
او با بیان اینکه ارزش ریالی اموال کشف‌شده توسط کارشناسان 10میلیارد ریال برآورده شده است، گفت: «تحقيقات تكميلي درباره پرونده همچنان ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.