آنها پول پارو می‌کنند!

پردرآمدترین چهره‌های سال میلادی را بشناسیم

در آخرین روزهای سال 2020 فهرست سلبریتی‌های پردرآمد سال اعلام و مشخص شد که یک مدل و صاحب برند آرایشی با اختلاف فاحش نسبت به ستارگان دنیای هنر و ورزش پرآمدترین سلبریتی سال جهان بوده است

شهروند آنلاین: در آخرین روزهای سال 2020 فهرست سلبریتی‌های پردرآمد سال اعلام شد. فهرستی که در آن یک مدل و صاحب برند آرایشی با اختلاف فاحش نسبت به ستارگان دنیای هنر و ورزش به‌عنوان پرآمدترین سلبریتی سال جهان معرفی شد. کایلی جنر این عنوان را به راحتی و با ۵۹۰میلیون دلار درآمد در یک‌سال اخیر به دست آورد. این چهره رسانه‌ای در مارس ۲۰۱۹ نیز به‌عنوان جوان‌ترین میلیاردر خودساخته جهان معرفی شده بود.

سلبریتی سیاستمدار

اما در میان ستارگان دنیای هنر و ورزش پرآمدترین سلبریتی سال جهان کانیه وست بود. این رپر ۴۳ساله که امسال در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیز نامزد بود (که آرای انگشت‌شماری نیز به دست آورد) امسال 170میلیون دلار درآمد کسب کرده و با همین درآمد و به‌رغم فاصله معناداری که با صدرنشین «فهرست پردرآمدهای مجله فوربس در سال ۲۰۲۰» دارد، پردرآمدترین ستاره هنری سال بوده است. وست که گفته می‌شود بالغ بر ۱.۳میلیارد دلار ثروت دارد، درآمد امسالش را تا حد زیادی مدیون قرارداد تبلیغاتی قابل توجهی است که با کمپانی آدیداس منعقد کرده است. او بابت تبلیغ کفش‌های برند ورزشی Yeezy از کمپانی آدیداس حق تبلیغ سالیانه دریافت می‌کند- که تنها در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱.۳میلیارد دلار فروش داشته‌اند.

ورزشکاران پولدار

دیگر سلبریتی‌های پردرآمد سال ۲۰۲۰ از نگاه مجله فوربس عموما ورزشکاران بوده‌اند و در واقع پنج‌نفر از هشت صدرنشین این فهرست بیشتر درآمد خود را از دستمزدهای سالانه ورزشی کسب کرده‌اند.

در میان این ورزشکاران راجر فدرر عنوان پردرآمدترین ورزشکار سال را دارد. او با ۱۰۶.۳میلیون دلار در رتبه سوم فهرست کلی قرار گرفته است.

کریستیانو رونالدو با ۱۰۵میلیون دلار در رتبه چهارم قرار دارد که بخش زیادی از آن مربوط به دستمزد سالانه ۶۴میلیون دلاری‌اش با تیم یوونتوس است.

لیونل مسی نیز با ۱۰۴میلیون دلار درآمد در سال ۲۰۲۰ در رتبه پنجم فهرست پردرآمدترین سلبریتی‌های سال ۲۰۲۰ از نگاه مجله فوربس قرار دارد که ۸۰میلیون دلار آن مربوط به دستمزد سالانه او برای بازی در تیم فوتبال بارسلونا و مابقی از محل قراردادهای تجاری و تبلیغاتی است.

نیمار با ۹۵.۵میلیون دلار و لبرون جیمز نیز با ۸۸.۲میلیون دلار درآمد دو ورزشکار پردرآمد دیگر 2020 هستند. نیمار در جایگاه هفتم و لبرون جیمز نیز در جایگاه نهم فهرست فوربس نشسته‌اند.

پولدارهای تلویزیون و سینما!

تایلر پری هنرپیشه، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، نمایش‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و ترانه‌سرای آمریکایی با ۹۷میلیون دلار رتبه ششم این فهرست را در اختیار دارد.

هاوارد استرن مجری و برنامه‌ساز آمریکایی نیز با ۹۰میلیون دلار رتبه هشتم فهرست فوربس را به خود اختصاص داده است.

لیست 10 سلبریتی پردرآمد سال ۲۰۲۰ از نگاه مجله فوربس را نام دواین جانسون یا همان راک خودمان تکمیل می‌کند که در سال گذشته ۸۷.۲ میلیون دلار درآمد داشته است.

فهرست کامل پردرآمدترین سلبریتی‌های سال 2020
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.