عجیب‌ترین شوک به پرسپولیس بعد از فینال آسیا

بشار رسن با توجه به توافقش با مدیرعامل قبلی پرسپولیس از جمع سرخپوشان خداحافظی کرد!

بعد از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، هافبک عراقی این تیم دیگر به ایران بازنخواهد گشت.

در شرایطی که پرسپولیسی ها به خاطر شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا و از دست قهرمانی بهشدت ناراحت بودند، خداحافظی بشار رسن شوک جدیدی به اردوی این تیم در دوحه وارد کرد. هافبک عراقی که در سه فصل اخیر در ترکیب پرسپولیس حضور داشته و همواره جزو بازیکنان شاخص این تیم بوده، راه نفراتی همچون علی علیپور، شجاع خلیلزاده و مهدی ترابی را در پیش گرفت؛ البته با این تفاوت که او به جای ابتدای فصل بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را ترک خواهد کرد.

این هافبک عراقی که نقش موثری در صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان داشت، در ابتدای فصل قصد داشت به لیگ ستارگان قطر برود و حتی خبر توافق او با باشگاه القطر هم در رسانه ها منتشر شد. با این حال مدیرعامل وقت پرسپولیس (مهدی رسول پناه) با مانور تبلیغاتی زیاد اعلام کرد که بشار در این تیم ماندنی شده و عملکرد خود را در این رابطه موفقیت‌آمیز دانست.

تصور بر این بود که بشار رسن حداقل تا پایان فصل جاری قراردادش را تمدید کرده و یک فصل دیگر در جمع سرخپوشان باقی خواهد ماند، اما مصاحبه او بعد از فینال شوک بزرگی به یحیی گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس بود. البته حمید مطهری، دستیار یحیی می‌گوید که از یکی، دوهفته قبل سرمربی پرسپولیس متوجه این ماجرا شده و بازهم تصور بر این بوده که امکان پشیمانی بشار رسن از تصمیمش وجود دارد.

با این حال نه‌تنها بشار رسن در مصاحبه خود اعلام کرد در قطر می‌ماند و به ایران بازنخواهد گشت، بلکه ساعاتی بعد از فینال با یحیی گل‌محمدی و دیگر اعضای کاروان پرسپولیس رسما خداحافظی کرد و به اطلاع او رساند که طبق بندهای قراردادش و توافقی که با رسول‌پناه داشته، تصمیم به جدایی گرفته است.

مطهری، مربی پرسپولیس در این‌باره می‌گوید: «متأسفانه مدیر قبلی تا جایی که می‌توانست به تیم ضربه زد. تازه در این دو، سه هفته فهمیدم تیرخلاص به ما رفتن بشار از تیم بود. واقعا نه آقای گل‌محمدی از این موضوع خبر داشته و نه هیچ‌کدام از اعضای کادرفنی. این جز خیانت به باشگاه پرسپولیس، چیز دیگری نبود. حرف‌های کف خیابانی زیادی زده شد و کادرفنی ما و در رأس آن آقایحیی نجابت به خرج دادند و چیزی نگفتند چون فینال آسیا را در پیش داشتیم و نمی‌خواستیم هواداران ذره‌ای نگرانی داشته باشند.»

حالا دست گل‌محمدی برای ادامه حضور در لیگ‌برتر از قبل هم خالی‌تر شده. او که در ابتدای فصل چند بازیکن کلیدی خود را به دلیل ضعف مدیریت باشگاه از دست داد و عیسی آل‌کثیر را هم به دلیل محرومیت تا اواخر فصل در اختیار ندارد، دیگر نمی‌داند چطور باید جای خالی بشار رسن را پر کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.