آنلاین بیاموزیم

دوره‌های آموزشی هلال‌احمر در شرایط شیوع کرونا چگونه برگزار می‌شود؟

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر، روند برگزاری دوره‌های آموزش همگانی امداد و کمک‌های اولیه هلال‌احمر را در شرایط شیوع کرونا تشریح کرد.

دوره‌های آموزشی هلال‌احمر در شرایط شیوع کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود. دکتر خسرو رحمانی در این خصوص  گفت: «مردم برای شرکت در دوره‌های حضوری آموزش همگانی امداد و کمک‌های اولیه باید به نزدیک‌ترین شعب هلال‌احمر که آدرس آنها در سایت خادم موجود هست، مراجعه کرده و در دوره‌های کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات شرکت کنند. همچنین در صورتی که عضو جمعیت هلال‌احمر شوند، می‌توانند در دوره‌های تخصصی هم شرکت کنند.»

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر افزود: «جمعیت هلال‌احمر در حال حاضر و با وجود شرایط کرونا برای برگزاری دوره‌های حضوری، متناسب با مصوبات ستاد کرونا عمل می‌کند. زمانی که برخی استان‌ها امکان برگزاری حضوری دوره‌ها را داشته باشند، این دوره‌ها برگزار می‌شود و زمانی که برای برگزاری حضوری دوره‌ها به علت شیوع کرونا محدودیت وجود داشته باشد، این دوره‌ها به شکل آنلاین برگزار می‌شود.»

رضایت مردم از دوره‌های آنلاین

رحمانی گفت: «در شرایط فعلی، دوره‌های آنلاین برای عموم مردم طراحی شده، در حال برگزاری و در دسترس همه است و مردم می‌توانند به سامانه آموزش‌های مجازی هلال‌احمر به آدرس edu.khadem.ir مراجعه و دوره‌های ارایه‌شده را بررسی کرده و با شرکت در آزمون نهایی آن، گواهی دوره را هم دریافت کنند.»

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: «درحال حاضر دوره پیشگیری از مسمومیت با مونوکسیدکربن درحال برگزاری است که بازخورد دوره‌ها مناسب بوده و میزان رضایت‌مندی مردم با توجه به نظراتی که دریافت شده، بالای 90درصد بوده است.»

دکتر رحمانی گفت: «با برگزاری حضوری دوره آموزشی کاهش مخاطرات و آشنایی با کمک‌های اولیه، 90هزار نفر در سال‌جاری آموزش دیده‌اند اما به دلیل شیوع کرونا این دوره‌ها درحال حاضر غیرحضوری بوده و به شکل آنلاین برگزار می‌شود. این دوره‌ها بعد از کنترل ویروس کرونا به شکل حضوری و رایگان برگزار می‌شود، ما هم از حضور مردم برای گذراندن این دوره‌ها استقبال می‌کنیم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.