خروجی لشکرکشی مدیران پرسپولیس به دوحه؛ زیر صفر!

سفر اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس و برخی همراهان به دوحه با انتقاد برخی پیشکسوتان مواجه شده است

نه‌تنها همراهی تعداد زیادی از مدیران پرسپولیس با کاروان این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا سودی برای سرخپوشان نداشت، بلکه جدایی شوکه‌کننده بشار رسن در حضور آنها آتش انتقادات را تندتر کرد.

با اینکه محدودیت‌های زیادی برای حضور همراهان در اردوی پرسپولیس پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت، بازهم شاهد لشکرکشی مدیران این باشگاه به دوحه بودیم. سمیعی مدیرعامل، شکوری معاون اجرایی، علیپور و رغبتی اعضای هیأت‌مدیره و تعدادی دیگر از کارمندان باشگاه و همراهان در کنار هم در دوحه حاضر بودند تا شاید بعد از قهرمانی احتمالی سرخپوشان خودشان را در این موفقیت بزرگ صاحب سهم بدانند.

اعضای هیأت‌مدیره که در ابتدای فصل در کنار رسول‌پناه، مدیرعامل قبلی به‌شدت عملکردشان مورد انتقاد بود و خیلی از هواداران آنها را عامل جدایی چند ستاره پرسپولیس می‌دانستند، با خیال راحت راهی دوحه شدند و هزینه زیادی را هم روی دست باشگاه گذاشتند؛ اما بدون کمترین خروجی.

شاید تنها خروجی آنها در این سفر پوشیدن لباس تمرین و روپایی‌زدن در کنار بازیکنان بوده که عکس‌هایی از آن منتشر شده است. البته که مدیران پرسپولیس هم نتوانستند قهرمانی را در کنار بازیکنان این تیم جشن بگیرند و دست خالی به تهران بازگشتند، اما چند اتفاق خروجی سفر آنها به دوحه را به زیرصفر هم کاهش می‌دهد!

اول اینکه به نظر می‌رسد هزینه سفر و اسکان مدیران و همراهان اضافه پرسپولیس در این سفر حداقل به چند صدمیلیون رسیده باشد؛ پولی که می‌توانست در بخش‌های دیگر به کار پرسپولیس بیاید.

از سوی دیگر، در همین سفر و بعد از شکست در فینال، کادرفنی پرسپولیس شاهد جدایی شوکه‌کننده بشار رسن، هافبک عراقی خود بود؛ درحالی که مدیران پرسپولیس هم فقط نظاره‌گر ماجرا بودند و هیچ تلاشی برای نگه‌داشتن این بازیکن نکردند. البته تعدادی از همین اعضای هیأت‌مدیره در ابتدای فصل در جریان‌بندی که در قرارداد بشار رسن قرار گرفته، بودند و حالا هم مشخص است که از این اتفاق شوکه نشوند.

وحید قلیچ، پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از تعداد بالای همراهان در سفر به دوحه می‌گوید: «بازیکنان پرسپولیس را یک هفته زودتر به قطر برده و آنها را در پر قو خواباندند. ۳۰نفر مدیر و‌ عوامل باشگاه هم با تیم به این کشور رفته و بدون کوچک‌ترین کارایی خوردند و خوابیدند. به زودی دست خیلی‌ها را رو می‌کنم. نباید اینگونه باشد که یک مدیر بدون انجام‌دادن هیچ کاری بخواهد خودش را گل سرسبد نشان بدهد. هیچ کدام از افرادی که در این مدت به باشگاه پرسپولیس آمدند به درد نخوردند و فقط دنبال منافع خودشان بودند. اگر پرسپولیس قهرمان شده بود، قطعا مدیرعامل باشگاه آن را به پای خود می‌نوشت. روز اول هم گفتم سمیعی و شکوری باری از روی دوش تیم برنداشتند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.