بازگشت عصر جدید به تلویزیون

شب‌های زمستانی در کنار احسان علیخانی

علیخانی که چند ماهی از آنتن دور بود، پنجشنبه چهارم دی ماه با برنامه «عصر جدید» روی آنتن خواهد رفت

شهروندآنلاین: احسان علیخانی که گفته بود از دی‌ماه با «عصر جدید» به تلویزیون بازخواهد گشت، به وعده‌اش عمل می‌کند. این مجری و برنامه‌ساز محبوب که چند ماهی بود که از آنتن دور بود، از همین پنجشنبه- چهارم دی ماه با برنامه «عصر جدید» روی آنتن خواهد رفت. علیخانی با انتشار ویدیویی در فضای مجازی، از بازگشت  برنامه عصر جدید به شبکه سه سیما خبر داده است.

ویدئوی عصر جدید

در ویدیویی که علیخانی در کنار آریا عظیمی‌نژاد منتشر کرده، گفته می‌شود که هشت قسمت از این برنامه به صورت بخش‌های جداگانه‌ای با حضور هر کدام از داوران و مجری تولید شده که به مرور روی آنتن خواهد رفت. برنامه‌هایی که در آن داوران این مسابقه تلویزیونی، خود از حضور یک یا چند مهمان میزبانی می‌کنند، با شرکت‌کنندگان سال گذشته و امسال گفت‌وگوهایی تصویری برقرار شده است و احسان علیخانی مهمانانی دارد که به صورت آنلاین مرتبط با موضوع کرونا با آن‌ها گفت‌وگو می‌کند.

علیه کرونا

به گزارش ایسنا؛ احسان علیخانی که در ماه‌های اخیر بابت قصور در عمل به وعده تولید ادامه «عصر جدید» مورد انتقادات زیادی قرار داشت، چندی پیش، یعنی در اوسط آذر ماه در نشستی آنلاین، از تولید و پخش یک برنامه بدون حضور شرکت‌کنندگان در قالب کلاکت‌های تولیدی خبر داده بود.
علیخانی همچنین پیش‌بینی کرده بود که در صورت بهبود شرایط کرونا ساخت ادامه «عصر جدید» از دی ماه آغاز خواهد شد و در عین حال توضیح داده بود که اگر شرایط مهیا نباشد در بهمن یا اسفند ماه ضبط اصلی اتفاق می افتد تا بتوانند فینال را نوروز ارائه دهند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.