ویزیت 300 بیمار توسط متخصص قلابی پوست

متهم سابقه‌دار پیش از این هم با جعل عنوان دندانپزشکی بیماران را ویزیت می‌کرد

متخصص پوست قلابی 300 بیمار را در مطب‌های مختلفش ویزیت کرد. این متهم سابقه‌دار پیش‌تر هم به جرم جعل عنوان دندانپزشکی به زندان افتاده بود. او پس از آزادی از زندان دامنه تبهکاری‌های خود را وسیع‌تر کرد. متهم با راه‌اندازی چندین مطب در نقاط مختلف بیماران پوستی را ویزیت می‌کرد. متخصص قلابی پس از 3 ماه فعالیت در زمینه پزشکی با 20 شاکی دستگیر شد. بر اساس برآورد اولیه کارشناسان، ارزش کلاهبرداری این متهم ۸ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

شکایت‌های سریالی

وقتی پلیس البرز با شکایت‌های سریالی کلاهبرداری روبه‌رو شد، دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد متهمی  با جعل عنوان و ارائه کارت نظام پزشکی، خود را به عنوان پزشک متخصص پوست معرفی کرده و در چندین مطب بیماران را ویزیت می‌کند.

فعالیت‌های غیرمجاز

کارآگاهان به اقدامات گسترده پلیسی دست زدند. بر اساس اظهارات مال‌باختگان هویت متهم شناسایی شد. ماموران چندین روز مکان‌هایی که احتمال حضور و تردد متهم بود را تحت نظر قرار دادند. متهم در حالی که در یک کلینیک درمانی خصوصی در حال فعالیت‌های پزشکی بود، دستگیر شد. ماموران در بازرسی‌ها از مطب متهم، یک عدد مهر پزشکی و کارت ویزیت اورژانس کشف کردند.

بررسی ها نشان داد متهم که جعل عنوان دندانپزشکی را در پرونده‌اش دارد به تازگی از زندان آزاد شده است. این کلاهبردار سابقه‌دار با اشرافیت پلیس، در کمتر از ۳ ماه شناسایی و فعالیت غیرمجاز او متوقف شد.

20 شاکی در پرونده

متهم پس از آزادی و افتحاح چندین مطب اقدام به ویزیت ۳۰۰  بیمار کرده بود. تاکنون ۲۰ نفر از شاکیان این پزشک قلابی شناسایی شدند. بررسی‌ها حاکی از آن است که متهم از هر یک از طعمه‌های خود، مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال دریافت کرده است.

در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد، متهم با برقراری ارتباط و دوستی با یکی از بیمارانش اقدام به سرقت یک دستگاه لیزر پوست از منزل او کرده است. همچنین ۴ دستگاه پزشکی تقلبی را نیز به قیمت گزاف به بیمارانش فروخته است.

در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد. بر اساس برآورد اولیه کارشناسان، ارزش کلاهبرداری این متهم ۸ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

شناسایی کنید

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر می گوید: « احتمال می رود این فرد در شهر های دیگر فعالیت های مشابه ای انجام داده باشد. با توجه به حساسیت موضوع که با سلامت عمومی افراد سر و کار دارد، دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه کرج، از رسانه ها خواست تا تصویر بدون پوشش این متهم منتشر شود . بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند درخواست می شود تا برای پیگیری شکایت خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز واقع در ۴۵ متری کاج- بلوار ولیعصر -خیابان گیوه کش -جنب کلانتری ۳۰ اسلام ، مراجعه کنند .»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.