حمله سگ‌های نگهبان به اوباش فراری

مجرمان در فضای مجازی مردم را وحشت‌زده کرده بودند

چهار شرور که با کری‌خوانی در فضای مجازی امنیت عمومی را برهم‌زده بودند، دستگیر شدند. سگ‌های نگهبان یک باغ با حمله به دو نفر از متهمان فراری، آنها را گرفتار کردند. این دو شرور قصد داشتند در آن باغ مخفی شوند که توسط سگ‌های نگهبان زخمی و راهی بیمارستان شدند.

همه چیز از یک کلیپ ترسناک شروع شد. چند شرور سابقه‌دار شهر تهران با نوچه‌پروری و کری‌خوانی در فضای مجازی مردم را می‌ترساندند. آنها با انتشار کلیپ‌هایی از شرارت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی موجب رعب و وحشت مردم شده بودند. با انتشار این کلیپ موضوع به پلیس اطلاع داده شد. بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقیقات میدانی و رصد‌های اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان در چند نقطه از شهر تهران شناسایی شد، همچنین نتیجه بررسی‌های پلیس در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

بازداشت مجرمان اینترنتی

دو نفر از متهمان در یک عملیات پلیسی در مخفیگاه‌شان در حوالی شهرری درحالی‌که قصد تغییر مکان‌شان را داشتند، دستگیر شدند. در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه آنها چند قبضه سلاح سرد کشف شد و هر دو متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

با دستگیری این دو شرور، تلاش برای بازداشت دو همدست آنها ادامه یافت. در رصد‌های اطلاعاتی مأموران دریافتند که دو شرور دیگر از ترس گرفتارشدن در دام پلیس به یک باغ شخصی در حوالی کهریزک گریخته‌اند. آنها قصد اختفا در این باغ را داشتند.

حمله سگ‌ها به متهمان فراری

بنابراین مخفیگاه جدید متهمان بلافاصله شناسایی شد. پیش از اینکه مأموران پلیس وارد مخفیگاه متهم شوند، آنها توسط سگ‌های نگهبان بدون غلاده این باغ مورد حمله قرار گرفته بودند. هر دو متهم از ناحیه بازو و پا به شدت مصدوم شدند. وقتی مأموران پلیس به آنجا رسیدند، متهمان زخمی روی زمین افتاده بودند. درنهایت با حضور نیروهای امدادی برای ارایه خدمات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

هر چهار متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر یک‌بار دیگر به کری‌خوانان در فضای مجازی هشدار داد و گفت: «پلیس با اشرافیت و رصد دقیق تحرکات اراذل و اوباش، برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی، اجازه قدرت‌نمایی را نخواهد داد. بنابراین از شهروندان می‌خواهیم تا با ارایه گزارش‌های خود به سامانه 110، پلیس را در این مسیر همراهی کنند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.