کلیپی که فدراسیون فوتبال را تحقیر کرد!

تیزر فدراسیون فوتبال برای معرفی ورزشگاه‌های میزبان جام ملت‌ها حسابی دردسر درست کرده

فدراسیون فوتبال در یک کلیپ به معرفی ورزشگاه‌های ایران که می‌توانند میزبان جام ملت‌های آسیا باشند، پرداخت، اما اشتباهات فاحش در این کلیپ حسابی دردسر درست کرده است.

شهروند آنلاین: کلیپی که فدراسیون فوتبال را تحقیر کرد! فدراسیون فوتبال به شکلی نمادین برای گرفتن میزبانی بازی‌های جام ملت‌های آسیا  2027 جام اعلام آمادگی کرده است. هرچند که تقریبا همه می‌دانند با زیرساخت‌هایی که در ایران وجود دارد، عملی‌شدن چنین اتفاقی چیزی در حد محال است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا معمولا در هر دوره میزبانی بازی‌های جام ملت‌های آسیا را به کشوری می‌دهد که از نظر امکاناتی در کلاس فوتبال روز دنیا باشد و استانداردهای امکانات فوتبال ایران با گرفتن میزبانی چنین رویداد بزرگی فاصله زیادی دارد. اما این تمام ماجرا نیست، نکته عجیب این است که در کلیپ هفتمی که برای میزبانی این بازی‌ها تهیه شده، چند غلط نگارشی وجود دارد و حتی نام این جام هم درست تایپ نشده است.

آنچه در ابتدای این تیزر به چشم می‌آید این است که نام رقابت‌های جام ملت‌ها «AFC 2027 » روی صفحه تایپ شده، درحالی که نام درست این بازی‌ها «AFC Asian cup 2027» است.

از طرف دیگر در بخشی از این کلیپ جمله‌ای تایپ‌شده که در آن آمده است «We waiting for you » در حالی که نگارش صحیح این جمله «we are waiting for you» است.

این موضوع نشان می‌دهد ظاهرا خود مدیران فدراسیون فوتبال هم برای گرفتن میزبانی ایران شانسی قائل نیستند و به همین دلیل هم برای ساخت ویدیو کلیپ معرفی استادیوم‌های ایران چندان زمان نگذاشته‌اند که اگر غیر از این بود الان عکس ورزشگاه ویسنته کالدرون به جای ورزشگاه مس به آسیا معرفی نشده بود!

از طرف دیگر ورزشگاه‌هایی مثل تختی تهران یا امام علی سیرجان یا حتی ثامن مشهد به ای‌اف‌سی معرفی شده‌اند که همه می‌دانند که این ورزشگاه‌ها آنقدر شرایط بدی دارند که در رقابت‌های لیگ یک هم مورد استفاده قرار نمی‌گیرند!

با این شرایط آیا چنین تیزرهایی مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را مجاب می‌کند تا میزبانی مهم‌ترین رویدادفوتبال ملی در سطح قاره کهن را به ایران بدهند؟

کلیپی که فدراسیون فوتبال را تحقیر کرد!فدراسیون فوتبال ورزشگاه ویسنته کالدرون را که خانه اتلتیکو مادرید بود و تخریب شد، به عنوان ورزشگاه کرمان معرفی کرد!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.