شبیخون پلیس به ۵۱۳ سارق

۵۱۳ سارق در مناطق مختلف شرق استان تهران در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موسوم به مرصاد یک دستگیر شدند.

شهروند آنلاین: شبیخون پلیس به ۵۱۳ سارق ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با عنوان مرصاد یک به مدت یک هفته و با هدف کشف مواد مخدر، کالای قاچاق، اموال مسروقه و مبارزه با اراذل و اوباش در شرق استان تهران اجرا شد و نتایج قابل قبولی به دست آورد.

با اجرای این طرح گسترده، ضمن دستگیری ۵۱۳ سارق حرفه‌ای در مناطق مختلف، ۵۸ دستگاه خودرو و ۲۹ دستگاه موتورسیکلت مسروقه به وسیله کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کشف شد.

همچنین بیش از ۱۸ میلیارد ریال انواع کالاهای خارجی قاچاق در جریان اجرای این طرح کشف شد. کالاهای قاچاق کشف‌شده شامل بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت ، انواع پوشاک، پارچه، پتو، چای، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دخانی و لوازم خودرو است.

در حوزه مبارزه با مواد مخدر که از آن به عنوان اَبَرآسیب جامعه یاد می‌شود، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۱۱۹ کیلو و ۳۱۳ گرم انواع مواد افیونی شده و ۸۳ خرده فروش و ۱۴۷ معتاد متجاهر را دستگیر کردند.

اجرای طرح‌های پاکسازی در کانون‌های جرم و نقاط آلوده استان موجب ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس و همراهی آنان با طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی شده است.

در راستای اجرای تدابیر فرمانده ناجا و تحقق مطالبه مردمی در مقابله و برخورد با اراذل و اوباش، با پیگیری و رصد دقیق پلیس  ۴۰ نفر از اراذل و اوباش معروف شرق استان تهران دستگیر شدند و۳۰ قبضه انواع سلاح گرم از آنان کشف شد.

در زمینه عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی ۴۷۶ خودرو و ۱۱۶ موتورسیکلت متخلف در طول اجرای طرح «مرصاد یک» توقیف شدند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.