آدم‌ربایی برای حل اختلاف حساب 6 میلیاردی

آدم‌ربایان شریک خود را ربودند و از او یک برگه سفید امضا گرفتند

سه آدم‌ربا برای تسویه حساب مالی 6 میلیاردی، شریک‌شان را ربودند و پس از چند ساعت شکنجه، برگه سفید امضایی را از شاکی گرفتند و او و دوستش را از خودرو به بیرون پرتاب کردند.

چند روز پیش پرونده‌ای با موضوع آدم‌ربایی و خفت‌گیری در کلانتری 145 ونک تشکیل شد و با دستور قضائی دستگیری متهمان به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی ارجاع شد.

چند ساعت سرگردانی در خیابان

شاکی زمانی که به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی رفت، درباره جزئیات این آدم‌ربایی گفت: «نیمه‌های شب سوم دی ماه من به همراه دوستم در خانه‌ام در محدوده ونک بودیم. ما با هم صحبت می‌کردیم که ناگهان متوجه شدیم سه نفر که صورت خود را پوشانده بودند، داخل آپارتمان حضور دارند. تا به خودمان بیاییم، آنها بلافاصله چشمان من و دوستم را بستند و به زور ما را سوار بر خودروشان کردند و پس از چند ساعت رانندگی و پرسه‌زنی، من را مجبور کردند برگه‌ای را امضا کنم. آنها با گرفتن گوشی‌هایمان در خیابانی ما را از خودرو به بیرون پرتاب کردند و از محل گریختند.»

شناسایی آدم‌ربایان

شاکی در ادامه صحبت‌هایش گفت: «هنگام پیاده‌شدن از داخل خودرو دو نفر از این افراد را که شباهت زیادی به دو شریکم در خرید ملکی در محدوده تهرانپارس داشتند، شناختم. با شناسایی محل رهایی، بلافاصله به کلانتری ونک مراجعه و اعلام شکایت کردیم.»
با اعلام این شکایت و با شناسایی هویت دو نفر از متهمان، مخفیگاه آنان در محدوده تهرانپارس و مجیدیه جنوبی شناسایی شد. در ادامه با هماهنگی‌های قضائی پنجم دی ماه هر دو شریک شاکی به همراه متهم سوم پرونده در دو عملیات هماهنگ و مستقل دستگیر شدند.

اعتراف به ربودن شریک

شرکای شاکی در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند. آنها علت این آدم‌ربایی را اختلاف حساب مالی به ارزش 60‌میلیارد ریال با شاکی اعلام کردند.
سرهنگ «علی شاملو» رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی با اعلام این خبر گفت: «در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح سرد و برگ سفید امضای شاکی کشف شد. همچنین با تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.