اینستاگرام در باشگاه استقلال فیلتر شد!

محمود فکری استفاده از شبکه مجازی را برای شاگردانش ممنوع کرده است

محمود فکری، سرمربی استقلال از هر ترفندی برای جمع کردن حواس تیمش به مسابقات استفاده می‌کند؛ او تصمیم گرفته استفاده نادرست از اینستاگرام را ممنوع کند تا بازیکنانش سرگرم فضای مجازی نباشند.

طی روزها و هفته‌های گذشته بازیکنان استقلال خیلی کم با رسانه‌ها مصاحبه کردند اما تا دل‌تان بخواهد شاهد انتشار مطالب مختلف در اینستاگرام شخصی‌شان بودیم. از کری‌خوانی گرفته تا عذرخواهی و موضع‌گیری درباره اشخاص مختلف همه‌وهمه در فضای مجازی مورد بهره‌برداری بازیکنان استقلال قرار گرفته است.

آخرین مسأله‌ای که بسیار هم سروصدا به پا کرد، موضوع کری‌خوانی برخی بازیکنان برای پرسپولیسی‌ها بود. بعد از شکست سرخ‌پوشان در فینال لیگ قهرمانان برخی بازیکنان استقلال استوری‌هایی را منتشر کردند که برای پرسپولیس کری خوانده بودند و از طرفی این مسأله به مذاق محمود فکری خوش نیامد. سرمربی استقلال به بازیکنانش دستور داد تا استوری‌های مذکور را پاک کنند و این اتفاق هم رخ داد.

حالا اما فکری تصمیم جدیدی درباره تیمش گرفته که به ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی برمی‌گردد. سرمربی استقلال در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری فارس انجام داده، در این خصوص گفته است: «واقعیت این است که در این مدتی که در استقلال بودم با خیلی از عزیزان صحبت کردم و متوجه شدم یکی از دلایلی که در چند سال اخیر باعث عدم موفقیت استقلال شده  اینستاگرام و فضای مجازی است. اعتقادم این است یک بازیکن حرفه‌ای باید تمام تمرکزش روی بازی‌های استقلال و تمرینات باشد. نظم و انضباط، ساعت رفت‌وآمد بازیکن به محل تمرین، رفتار با هوادار، احترام به بزرگ‌تر‌ها و حتی بزرگ‌ترها به کوچک‌تر‌ها برای من خیلی مهم است. زمانی که خودم فوتبال بازی می‌کردم این موارد را رعایت می‌کردم چون به من هم یاد داده بودند. الان هم انتظارم از بازیکن همین است. نظم و انضباط اصول مهم من در کار مربیگری است و به هیچ عنوان نمی‌توانم از بی‌نظمی و اینگونه مسائل بگذرم.»

او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: «وقتی هدف یکی باشد مجموعه موفق می‌شود. من خودم کمترین فعالیت را در فضای مجازی دارم و اگر از ابتدای فصل دقت کرده باشید شاید فقط چند پست و استوری در اینستاگرام منتشر کردم اما حالا دیگر تصمیم دارم کلا تا زمانی که در اینجا مسئولیت دارم در این فضا فعالیت نکنم. این را خیلی‌ها به من پیشنهاد کردند و من هم با مطالعه و مشورت آن را قبول کردم. وقتی من به عنوان نفر اول و مسئول فنی تیم این کار را می‌کنم همه باید چنین کاری را انجام بدهند. به قولی همه باید پاشنه‌ها را برای موفقیت تیم ور بکشیم.»

فکری البته دوست ندارد به شاگردانش دستور حذف اینستاگرام را بدهد: «خیلی از بازیکنان استقلال در صفحات اینستاگرام‌شان تبلیغات می‌کنند، من نمی‌خواهم به آنها بگویم اینستاگرام‌شان را ببندند. اعتقادی هم به این نوع رفتار ندارم اما مطمئن باشید از این پس همه چیز کنترل شده خواهد بود. بازیکن استقلال باید پاسخگوی هوادار باشد، فضای مجازی و مصاحبه‌های غیرمعقول و خیلی چیزهای دیگر او را از هدفش دور خواهد کرد و حواس بازیکنان و مجموعه تیمی ما باید به استقلال باشد نه اینستاگرام و مسائل حاشیه‌ای.»

بی‌تردید این تصمیم محمود فکری با واکنش تعدادی از بازیکنان مواجه خواهد شد. باید منتظر ماند و دید حالا که استقلالی‌ها دربی پایتخت را هم در پیش دارند، موضع بازیکنان در قبال صحبت‌های سرمربی‌شان چیست و چه واکنشی خواهند داشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.