جزئیات جدید از دیپورت‌کردن میلاد حاتمی

سخنگوی قوه قضائیه: میلاد حاتمی در اختیار پلیس مهاجرت ترکیه است

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص بازگردانی میلاد حاتمی، یکی از گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی، تصریح کرد: «اقدامات قضائی و اقداماتی از ناحیه پلیس بین‌الملل و پلیس اینترپل برای دیپورت‌کردن میلاد حاتمی قمارباز معروف انجام شده است.»

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه، در خبر ۲۱ سیما درخصوص بازگردانی میلاد حاتمی، یکی از گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی، تصریح کرد: «اقدامات قضائی و اقداماتی از ناحیه پلیس بین‌الملل و پلیس اینترپل برای دیپورت‌کردن میلاد حاتمی قمارباز معروف انجام شده است.»

اسماعیلی با بیان اینکه تا این لحظه هنوز این اقدامات منجر به نتیجه نشده است، همچنین ناامید نیستیم و انشاءالله به نتیجه خواهیم رسید، گفت: «او هم اکنون در اختیار پلیس مهاجرت ترکیه است.» سخنگوی دستگاه قضا گفت: «برای برخورد با این سایت‌ها و افراد یک بسته جامع آماده کرده‌ایم. فعالان این حوزه را به چند گروه تقسیم کردیم؛ گروه اول افرادی که به‌تازگی وارد این فضا شدند و برای آنها پیامک هشدار ارسال می‌کنیم. گروه دوم کسانی هستند که حساب‌های بانکی آنها را شناسایی و مسدود می‌کنیم و از آنها بعد از مراجعه برای رفع انسداد حساب بانکی تعهد می‌گیریم و اگر امکان جداسازی آنها از این سایت‌ها باشد آنها را جدا می‌کنیم.»

او افزود: «گروه سوم افرادی هستند که تحت تعقیب قضائی قرار می‌گیرند و برای آنها پرونده کیفری تشکیل شده است. در وضع موجود با اتکا به قوانینی داریم برخورد می‌کنیم، اما در مجلس نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال تدوین قانون جدیدی برای برخورد شدیدی با این افراد در این حوزه هستند. عزم قوه قضائیه در برخورد با گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی جدی است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.