آیا عامل انفجار نشویل جان خود را از دست داده است؟

هویت مظنون انفجار اعلام شد: آنتونی کوئین وارنر ۶۳ ساله

یکی از مأموران اف‌بی‌آی (پليس فدرال آمريکا) اعلام کرد که دی‌ان‌‌ای به دست‌آمده از محل انفجار در شهر نشویل با دی‌ان‌ای به دست‌آمده از خانه مظنون این بمب‌گذاری یکسان است.

آنتونی کوئین وارنر که ۶۳ سال دارد، فردی است که پلیس آمریکا او را به دست داشتن در انفجار شهر نشویل ایالت تنسی متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، یکی از مأموران اف‌بی‌آی  اعلام کرد، دی‌ان‌‌ای به دست‌آمده از محل انفجار در شهر نشویل با دی‌ان‌ای به دست‌آمده از خانه مظنون این بمب‌گذاری یکسان است. همچنين صحبت از انگیزه فرد مظنون در بمب‌گذاری شهر نشویل بسیار زود است.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان نيز گزارش داد: پلیس آمریکا هویت مظنون انفجار نشویل در ايالت تنسی را اعلام کرد.

خبرنگار سی‌ان‌ان از نشویل گزارش داد: این برای نخستین‌بار است که پلیس علنا درباره مظنون این انفجار صحبت کرده است. پلیس اعلام کرد آنتونی کوئین وارنر که ۶۳ سال دارد، فردی است که پلیس او را به دست‌داشتن در این انفجار متهم می‌کند.

مقاماتی که در اینجا حضور دارند به من گفته‌اند معتقدند که آنها بقایای وارنر را در محل انفجار پیدا کرده‌اند. نهاد‌های اف‌بی‌آی و ‌ای‌تی‌اف منتظر تعیین هویت بقایای انسانی کشف‌شده در محل انفجار هستند.

اما مقامات حاضر در محل معتقدند که این بقایای انسانی که در محل انفجار کشف شده است به این فرد تعلق دارد. همان طور که ما گفته‌ و گزارش داده‌ایم مقامات در اینجا معتقدند که این یک حمله بمب‌گذاری انتحاری بوده است. آنها معتقدند که عامل این انفجار جان خود را از دست داده است و بقایای انسانی متعلق به اوست.

حالا سوالی که وجود دارد این است که پلیس هویت بقایای انسانی را تعیین کند. آ‌نها می‌خواهند بدانند که این فرد به چه کاری مشغول بوده است. آنها همچنین می‌خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند. این موضوع سبب شده است که اف‌بی‌‌ای و ‌ای‌تی‌اف بر روی این موضوع کار کنند. آنها می‌خواهند که اطلاعات خود را در کنار هم قرار دهند. ما می‌دانیم که خانه این فرد در منطقه آنتینا در تنسی مورد بازرسی قرار گرفته است.

مقامات در تلاشند دی‌ان‌‌ای این فرد را پیدا کنند. آنها همچنین به دنبال یافتن افراد خانواده او هستند که از آنها نمونه دی‌ان‌ای را به دست آورند تا آن را مورد مقایسه قرار دهند. همان طور که در دو روز اخیر اعلام کرده‌ایم سطح تهدید کاهش یافته است. آنها معتقدند که فرد عامل این انفجار جان خود را از دست داده است.

مجری گفت: «آیا احتمال دارد که افراد دیگری در این انفجار دست داشته باشند یا تنها یک فرد این اقدام را انجام داده است؟»

خبرنگار افزود که در حال حاضر مقامات معتقدند یک نفر عامل این انفجار بوده است. اما در این نوع تحقیقات مقامات به دنبال این هستند تا بدانند که آیا افرادی به این فرد کمک کرده‌اند یا نه. او چگونه این مقدار مواد منفجره را به دست آورده است؟ این موضوعی است که آنها به دنبال آن هستند. آنها همچنین می‌خواهند بدانند که آیا او با برخی از افراد درباره کاری که می‌خواست انجام دهد صحبت کرد یا نه. آنها می‌خواهند که با آن افراد صحبت کنند.»

در رابطه با مظنون، آنها معتقدند که این فرد هم اکنون جان خود را از دست داده است و آنها به دنبال بازداشت فردی در این رابطه نیستند. آنها به دنبال یافتن افرادی هستند که از این موضوع آگاه بوده‌اند. البته سوال بزرگ انگیزه این انفجار بوده است. این موضوعی است که مقامات پلیس بر روی آن کار می‌کنند. چه عاملی باعث شده است که این فرد این اقدام را انجام دهد؟ سوالات زیادی وجود دارد. نیرو‌های پلیس در اینجا در حال جمع آوری شواهد و مدارک هستند.

آنها از روز جمعه در اینجا هستند. ما شاهد وزش شدید باد هستیم که این موضوع تلاش آنها را برای جمع‌آوری شواهد با مشکل روبه‌رو کرده است. وسعت این انفجار بسیار زیاد بوده است. هنوز مقادیر زیادی آوار در محل است. آنها امیدوارند که در روز‌های آتی بخش‌هایی از منطقه را بازگشایی کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.