نقاشی بچه‌ها روی بیلبوردهای شهر

شهرداری تهران، شهر را با نقاشی کودکان زیبا می‌کند

شهروند آنلاین: نقاشی کودکان شرکت‎کنندگان در مسابقه «شهری که من دوست دارم»، روی بیلبوردهای شهری در معرض نمایش برای عموم شهروندان قرار می‌گیرد.

به گفته شهردار تهران، 14هزار و 850 اثر با محوریت «شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه‌مان ببینم» به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. به گفته او، دومین دوره نقاشی ‌کودکانه تهران همزمان با روزجهانی کودک در مهر سال‌‌جاری کار خود را آغاز  کرد.

این دوره مسابقات با مشارکت شهرداری تهران، اداره کل آموزش‌وپرورش شهر تهران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای رده سنی 4 تا 14سال طراحی و 1800 اثر به مرحله داوری خواهد رسید.

کودکان هنردوست و دغدغه‌مند شهر تهران، استقبال خوبی از این دوره مسابقات نقاشی کرده‌اند و حتی آثار پرتعدادی نیز از شهرهای دیگر به دبیرخانه جشنواره رسید و برخی از آنها به مرحله داوری نیز راه یافتند.

برگزیدگان نهایی این جشنواره در هفته نخست بهمن اعلام و علاوه بر چاپ آثار و اسامی آنها در کتاب جشنواره، روی بیلبوردهای شهری نیز در معرض نمایش عموم شهروندان تهرانی قرار خواهد گرفت.

ایرج طهماسب مجری، بازیگر و کارگردان، محمدعلی نبی‌اسدی نقاش- تصویرگر و کارتونیست، جمال‌الدین اکرمی نویسنده،حدیث قربان و آتوسا صالحی شاعر و نویسنده به‌عنوان داوران مسابقه نقاشی «شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه‌مان ببینم» انتخاب شده‌اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.