اطلاعیه شستا برای مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال

صیانت از حقوق چند میلیون سهامدار

«شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی پاییز ۱۳۹۸ با استناد به مصوبه ستاد مقابله با تدابیر تحریم‌ها و به منظور کمک به فدراسیون فوتبال و در راستای منافع ملی کشور نسبت به پرداخت ۲ میلیون یورو به فدراسیون فوتبال به عنوان قرض اقدام کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی درباره پیگیری مطالبات از فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارایه داد.

در بیانیه شستا پیرامون پرداخت قرارداد مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم‌ملی ایران و پیگیری مطالباتش از فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر شد:

«شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی پاییز ۱۳۹۸ با استناد به مصوبه ستاد مقابله با تدابیر تحریم‌ها و به منظور کمک به فدراسیون فوتبال و در راستای منافع ملی کشور نسبت به پرداخت دو میلیون یورو به فدراسیون فوتبال به عنوان قرض اقدام کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی به‌منظور بازگشت این مبلغ پرداخت‌شده، یک فقره چک به مبلغ دو میلیون یورو از حساب ارزی فدراسیون فوتبال نزد بانک ملی به سررسید ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ دریافت کرد.

از همان زمان و با توجه به اینکه شستا وارد بورس شده بود و پیگیری منافع سهامداران هم جزو اولویت‌های اقدامات مدیریت شستا قرار گرفت، مسیر مذاکره و تعامل برای دریافت مبلغ، موازی با اقدامات حقوقی پیش رفت و شستا به منظور صیانت از حقوق چند میلیون سهامدار و ذی‌نفعان، نسبت به طرح دعوای حقوقی در مراجع قضائی اقدام کرد.

پس از طی مراحل دادرسی با حضور وکلای فدراسیون فوتبال، حکم محکومیت فدراسیون به پرداخت مبلغ دو میلیون یورو به انضمام خسارت تأخیر تادیه و خسارات دادرسی صادر شد و پس از مضی مواعد قانونی قطعیت یافت.

در همین راستا، متعاقبا اجراییه صادر و پس از طی‌شدن تشریفات قانون اجرای احکام مدنی، اموال توقیف‌شده، کارشناسی، مراتب ابلاغ و اعتراض قانونی طی و آگهی مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال صادر شد.

تمامی اقدامات صورت گرفته منطبق بر مُرِّ قانون و از طریق مراجع قضائی صورت گرفته است  و مطالب اظهارشده از سوی دفتر حقوقی فدراسیون فوتبال صحیح نمی‌باشد.

شایان ذکر است، هر زمان که مطالبات شستا پرداخت شود، تمام اقدامات قضائی متوقف خواهد شد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.