مرگ مستانه 3 مرد قشمی

3 نفر در هرمزگان به دلیل مصرف مشروب الکلی جان خود را از دست دادند. 20 نفر هم تحت مراقبت پزشکی قرار دارند. 9عامل این مسمومیت‌های مرگبار از سوی پلیس دستگیر شدند.

در پی اعلام مسمومیت تعدادی از شهروندان قشمی و بندرعباسی و فوت تاکنون ۳نفر از آنان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

مأموران پلیس امنیت عمومی قشم با تشکیل اکیپی به محل بستری افراد در بیمارستان شهرستان اعزام و مشاهده کردند تعدادی از شهروندان به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز مسموم ودر حال مداوا هستند که ۳نفراز آنان تاکنون فوت و حدود ۲۰نفر تحت مداوا هستند.

مصدومان بین ۱۷ تا ۵۷سال سن دارند. با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات و تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی از همان لحظه ابتدایی آغاز شد.

با تلاش بی‌وقفه مأموران و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و با گشتزنی‎های پنهان و آشکار در نهایت ۹نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مشروب دست‌ساز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه تحقیقات لازم روی متهمان دستگیرشده در حال انجام است، به عموم مردم استان توصیه کرد ضمن نظارت و کنترل جدی و بیش ازپیش جوانان و نوجوانان خود در خصوص رفتارهای فرزندان و ترددهای مشکوک آنان بی‌تفاوت نباشند.

سردار جعفری در پایان بیان داشت: «نظارت خانواده‌ها و آموزش و پرورش بر فرزندان، تشریح سوء‌مصرف مشروبات الکلی برای نوجوانان و جوانان، گسترش فضاهای تفریحی، ورزشی و فرهنگی برای ایجاد نشاط و شادابی سالم و متعارف در جامعه، بکارگیری سمن‌ها و افزایش نظارت پلیس در اماکن عرضه‌کننده مشروبات الکلی از دیگر راه‌های پیشگیری از ترویج مصرف مشروبات الکی است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.