۲ میلیون کودک آمریکایی به کرونا مبتلا شدند

کودکان نزدیک به ۱۲درصد موارد کل مبتلایان به کرونا را به خود اختصاص داده‌اند

بیش از ۲ میلیون کودک آمریکایی از زمان شروع کووید-۱۹ در آمریکا تا کنون به این بیماری گرفتار شده‌اند که نزدیک به یک میلیون نفر آن در یک ماه گذشته رخ داده است.

شهروندآنلاین: بیش از ۲ میلیون کودک آمریکایی از زمان شروع کووید-۱۹ در آمریکا تا کنون به این بیماری گرفتار شدند که نزدیک به یک میلیون نفر آن در یک ماه گذشته رخ داده است.

آکادمی اطفال و انجمن بیمارستان‌های کودکان در تازه‌ترین گزارش خود که با جمع‌آوری اطلاعات موجود از همه ایالت‌های آمریکا تدوین شده است، تأکید دارد از دوازدهم نوامبر تا بیست‌وچهارم دسامبر امسال، یک میلیون نفر به آمار پیشین افزوده شد و به این ترتیب، ۲ میلیون و ۶۸۱ نفر کودک به کرونا مبتلا شده‌اند.

بر اساس این گزارش، کودکان نزدیک به ۱۲درصد موارد کل مبتلایان به کرونا را به خود اختصاص داده‌اند که البته باید تأثیرهای روانی و عاطفی ایجادشده بر کودکان را هم در نظر گرفت.

در واقع از هر ۱۰۰ هزار مورد شناسایی‌شده کرونایی، ۲ هزار و ۶۵۸ نفر را کودکان تشکیل می‌دهند. این رقم تنها در هفته گذشته به ۱۷۸ هزار و ۹۳۵ مورد کودک مبتلا رسیده است.

ایالت متحده آمریکا با شناسایی بیش از ۱۹ میلیون مبتلای کرونا، بالاترین رکورد را در جهان دارد و نزدیک به ۳۵۰ هزار نفر هم تا کنون بر اثر این بیماری جان باخته‌اند.

جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا، به‌تازگی اظهار کرد که با تعطیلات ژانویه و آغاز سال جدید میلادی، هفته‌ها و ماه‌های سختی را پیش رو خواهند داشت و احتمال افزایش جانباختگان به بیش از ۴۰۰ هزار نفر وجود دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.