رکورددار لایک اینستاگرام در 2020 چه کسی بود؟

بیشترین آمار لایک در اینستاگرام در سال 2020 متعلق به دنیای فوتبال است

با مشخص شدن آمار بیشترین میزان لایک شدن پست‌های اینستاگرام مشخص شد ورزشکاران مطرح دنیا سهم عمده‌ای در دنبال شدن دارند. جالب اینکه کریستیانو رونالدو رکورددار بیشترین میزان لایک یک پست در سال 2020 شد.

در پایان سال 2020 میلادی مشخص شد که یکی از آمارهای مهم شبکه اجتماعی اینستاگرام به دنیای فوتبال اختصاص دارد. بیشترین پستی که در این سال در اینستاگرام توسط کاربران لایک شده است پستی است که یک فوتبالیست بزرگ به یادبود یک اسطوره تازه درگذشته فوتبال منتشر کرد. پستی که کریستیانو رونالدو در یادبود دیگو مارادونا در صفحه اینستاگرام خود گذاشت.

البته این اولین آمارِ برتر رونالدو در اینستاگرام نیست. او در حال حاضر با بیش از 249 میلیون دنبال‌کننده رکورددار اینستاگرام است و هیچ چهره مشهور دیگری در این شبکه اجتماعی به اندازه او دنبال‌کننده ندارد.

کریستیانو در ماه نوامبر و بعد از منتشر شدن اخباری مبنی بر مرگ دیگو مارادونا بر اثر سکته قلبی خیلی زود واکنش نشان داد و در یک پست احساسی، نسبت به مرگ دیگو ابراز تاسف و ناراحتی کرده و یاد او را گرامی داشت. پستی که حالا مشخص شد بیشترین لایک اینستاگرام در سال 2020 را دریافت کرده و 19.7 میلیون بار پسندیده شده است.

دیروز در آخرین ساعات پایانی سال میلادی مشخص شد که آمار پنج لایک برتر اینستاگرام در این سال بیشتر در اختیار پیام‌های تسلیت بوده. پست لیونل مسی رقیب بزرگ رونالدو درباره مرگ دیگو مارادونا هم با 16.4 میلیون لایک در رتبه سوم قرار دارد. رتبه دوم تعدد لایک هم در اختیار یک پست اعلام درگذشت است که در ماه آگوست در صفحه چدویک بوسمن ستاره بلک پنتر قرار گرفته است.

رتبه پنجم فهرست پست‌هایی که بیشترین لایک را دریافت کرده‌اند به لبرون جیمز، ستاره بزرگ بسکتبال اختصاص دارد. او که در رثای دوست خود کوبی براینت اسطوره بسکتبال دنیا بعد از درگذشت او در سانحه سقوط بالگرد، پستی احساسی در اینستاگرام منتشر کرده بود برای این پست 15.5 میلیون لایک دریافت کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.