مسیر نیروی قدس و مقاومت با شیطنت‌های آمریکا تغییر نمی‌کند

هشدار سردار قاآنی به آمریکا: از درون خانه شما ممکن است پاسخ جنایت تان را بدهند

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این که «شهید سلیمانی مرد میدان مقاومت بود»، اظهار کرد: از شهید سلیمانی در بعد فرماندهی و نظامی خیلی تعریف شده است اما منطق دقیق یکی از ویژگی های برجسته او بود؛ او در همه میدان‌هایی که وارد شد با منطق وارد شد، اما وقتی طرف مقابل منطق را متوجه نشد، با زبان دیگری با او حرف زد

سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح جمعه در مراسم اولین سالگرد شهادت  سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران‌شان که در دانشگاه تهران برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: می‌دانم که امروز و در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)  همه مردم ایران علاقه مند بودند تا با حضور در دانشگاه تهران، در مراسم یادبود شهدای قهرمان خود شرکت کنند.

وی بابیان اینکه «این مجلس با عظمت برای گرامیداشت همه شهدای مقاومت است که در رأس آنها شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی هستند»، خاطر نشان کرد: از شهید سلیمانی خیلی گفته شده اما هرچه هم که گفته شود، باز هم کم است؛ آنچه در رسانه ها از شهید سلیمانی و شهید ابومهدی و سایر شهدا گفته می‌شود، بخش کوچکی از شخصیت آنهاست.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید در آخرین سخنرانی مقام معظم رهبری سه مدال افتخار دریافت کرد؛ ایشان در  آخرین بیانات‌شان از این سه مدال رونمایی کردند و به شهید سلیمانی سه مدال قهرمانی ملت ایران، قهرمانی امت اسلامی و قهرمانی شکستن امت استکبار اهدا کردند.

سردار قاآنی با بیان اینکه «شهید سلیمانی مرد میدان مقاومت بود، اما مقاومت را از درون خود شروع کرد»، خاطر نشان کرد: هرکه می‌خواهد به این میدان بیاید، توجه کند که امکان ندارد، اهل مقاومت بود مگر اینکه در درون خود مقاومت را تجربه کرده باشند؛ معرفت، عبادت، اخلاص و ایثار و همه ارزش های انسانی و اسلامی درون کلمه «مقاومت» جای دارد.

وی افزود: از شهید سلیمانی در بعد فرماندهی و نظامی خیلی تعریف شده است اما منطق دقیق یکی از ویژگی های برجسته او بود؛ او در همه میدان‌هایی که وارد شد با منطق وارد شد، اما وقتی طرف مقابل منطق را متوجه نشد، با زبان دیگری با او حرف زد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به سایر ویژگی‌های شهید سلیمانی گفت: نگاه راهبردی، بصیرت عمیق و تبدیل هر تهدید به فرصت جزو ویژگیهایی است که آنها که شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی را به عنوان الگو قرار می‌دهند، باید این ویژگی‌ها را درون خود نهادینه کنند. شهید سلیمانی بر مدار ولایت و پذیرش جایگاه رفیع ولایت در همه ارکان زندگی اش توجه داشت؛ او ولایت‌مدار بود و من می‌دیدم چطور به بهترین شکل و بدون درگیری با دیگران حرف رهبری انقلاب برای او حرف اساسی بود و سایر نظرات را کنار می‌زد.

سردار قاآنی تصریح کرد: به همه مردم ایران و ملیت‌های مختلف در سراسر جهان می‌گویم که راه شهید سلیمانی یک رهبر داشته و بزرگی این شهید به این بوده که در پرتوی آن رهبری عمل کرده و بزرگ شده؛ آن رهبری و آن راه همچنان برقرار است و حمایت از مظلومیت محرومین و تربیت آنها بر مدار زندگی عزتمدارانه مقاومتی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: امروز در فلسطین قهرمان می‌بینید که در سالگرد این شهید عالی مقام در منطقه ای که گاهی حتی نمی‌توانستند یک تیر هم در کنند، رزمایش برگزار می‌کنند. از آن سمت لبنان علمدار را می‌بینیم که رژیم اشغالگر یک مجاهدش را شهید کرده و ۳ ماه است که تهدید کرده که می‌زنیم و در طول این سه ماه در تمام جبهه شمالی که مرز با رژیم اشغالگر است، از وحشتی که از این علمداران دارند، یک سرباز رژیم صهیونیستی را هم نمی‌بینید.

فرمانده نیروی قدس اظهار کرد: امروز سوریه مقاوم ایستاد و همه بچه مسلمانان مقاوم حمایت کردند؛ الحمدالله امروز تقریبا به جز بخشی که آمریکای جنایتکار اشغال کرده، سوریه آزاد شده است. عراق مجاهد نیز همچنان محکم بر مبانی خود ایستاده و در این چند روز که سالگرد جنایت آمریکای جنایتکار بوده، فرزندان مبارز و مجاهد عراقی مقداری تحرک از خود نشان دادند، بی سابقه ترین اقدامات پروازی و امنیتی را آمریکایی‌ها که مثل بید در درون عراق به خود میلرزند، ترتیب دادند. در یمن مظوم و مقتدر هم می‌بینیم که همچنان محکم حرکت می‌کنند؛ این راه شهید سلیمانی است که همچنان ادامه خواهد داشت.

سردار قاآنی بابیان اینکه «حداقل سی سال دنبال زدن شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی بودند» تاکید کرد: وسوسه ها و شیطنت های رژیم اشغالگر و سعودی جنایتکار باعث شد در این دوره، کثیف‌ترین آدم روی زمین و جنایتکار ترین آدمی که انسانی بی عقل است و هیچ اصولی بر فکر او حاکم نیست،  جنایتی بکند که در دنیا سابقه نداشته و برای هیچ شخصیت سیاسی و نظامی سابقه نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها و ترامپ نمی‌دانند در مکتب ما شهادت یعنی چه، خطاب به آمریکایی ها گفت: شما ۳۰ سال دنبال آن بودید که در کویت، عراق و جنوب‌شرق و کشورهای مختلف او را شهید کنید؛ در دوره ای که شما به دنبال شهید کردن‌شان بودید، آنها اوج افتخارشان شهادت بود. با شهید کردن آنها، آنها به اوج خواسته خود رسیدند و شما کاری کردید که همه دنیا شما را قطعا محکوم خواهد کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه خاطر نشان کرد: آنهایی که این کار را کردند بدانند کاری کردند که در سرتاسر عالم، هرکجا یک مردی پیدا شود، آمادگی دارد نامردهایی که این کار را کردند را به سزای عمل‌شان برسانند.

سردار قاآنی تاکید کرد: با صراحت می‌گویم که مسیر نیروی قدس و مقاومت با شیطنت‌هایی که آمریکا می‌کند، تغییری نمی‌کند اما با این جنایتی که کردند، برای همه آزادگان در دنیا کاری درست کردند و مطمئن باشند حتی از درون خانه‌شان  ممکن است کسانی پیدا شوند که پاسخ جنایت‌شان را به آنها بدهند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.