نجات 10 زن و مرد و کودک از آوار انفجار

انفجار دوباره گاز در منطقه کیانپارس اهواز دوباره خبرساز شد. 10 مرد، دو زن و دو کودک از زیر آوار انفجار اهواز نجات پیدا کردند و به اورژانس اعزام شدند.

این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۳ دقیقه  جمعه به نیروهای امدادی مخابره شد؛ ساختمانی در خیابان ۱۵ غربی کیانپارس فاز دو در شهر اهواز بر اثر انفجار گاز تخریب شد، این حادثه در طبقه دوم این ساختمان رخ داد و موج انفجار به دیگر واحد و ساختمان‌ها صدمه زد.

بیش از ۵۰ نیرو از کارکنان آتش‌نشانی آواربرداری را آغاز کردند. این در حالی است که  تیم‌های کارشناسی آتش‌نشانی در کانون حادثه حضور دارند. سه خانه‌ ویلایی و سه مجتمع دیگر نیز بر اثر موج این انفجار صدمه دیده‌اند. یکی از افرادی که از زیر آوار نجات پیدا کرده است، به نیروهای آتش‌نشانی گفته که «دیشب جشن تولد داشتیم و پدرم در تولد بود» . به همین خاطر نیروهای آتش‌نشانی برای اطمینان در حال جست‌وجوی پدر خانواده در زیر آوار هستند.

نیروهای آتش‌نشانی حین آواربرداری با موبایل پدر خانواده تماس گرفتند اما تماس‌ها پاسخ داده نمی‌شود؛ به همین منظور با توجه به حجم آوار تیم آنست (سگ‌های زنده‌یاب) جمعیت هلال احمر وارد منطقه شدند.

وسایلِ یکی از واحدهای ساختمانِ آسیب‌دیده بر اثر تخریب دیوار به خانه همسایه پرتاب شده است.

خانم قدسی از ساکنان همسایه ساختمانِ حادثه‌دیده گفت که «پدرم خواب بود و بر اثر انفجار شوکه شد و اکنون در بیمارستان است».

خانم قدسی توضیح داد که «وسایل ساختمان مجاور ازجمله یک لباسشویی خیلی سنگین و دیگر آوار در حیاط خانه‌ ما پرتاب شد و خودروی ما از ناحیه جلو به‌شدت آسیب دید».

انفجار مرگبار 3 ماه پیش

بیستم مهر ماه هم بر اثر انفجار گاز در بازارچه عامری اهواز یک خانه دوطبقه کاملا تخریب شد.

ساعت 8 و 40 دقیقه این حادثه رخ داد. یک خانه مسکونی دو طبقه در بازار عامری اهواز به دلیل نشت گاز منفجر شد. این انفجار  پنج کشته و ۹ زخمی داشت. همچنین بیش از ۱۵ مغازه اطراف حادثه نیز به صورت جدی آسیب دیدند و چهار خانه و پنج دکه فروش میوه و سبزیجات نیز دچار تخریب شدند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.