سرقت یک مددجو از مرکز ترک اعتیاد با شاه‌کلید

این سارق 150 میلیون تومان دارو دزدید

مددجوی مرکز ترک اعتیاد 150‌میلیون تومان از مرکز سرقت کرد. او با یک شاه‌کلید وارد مرکز شد و داروهای آرام‌بخش و ترک اعتیاد را دزدید.

چندی پیش پرونده‌ای با موضوع سرقت از مرکز ترک اعتياد در محدوده نارمک برای شناسایی متهم یا متهمان پرونده به پايگاه چهارم پليس آگاهي ارجاع شد. تیمی از کارآگاهان مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند.

شاکي در رابطه با جزئیات شکایت خود گفت: «فرد يا افراد ناشناسي پنجم شهريورماه به مرکز ترک اعتياد من مراجعه کردند. آنها با تخريب قفل درِ چوبي و آکاردئوني مقدار قابل توجهي از داروهاي ترك اعتياد و آرام‌بخش به ارزش بيش از يکصد و پنجاه ميليون تومان سرقت کرده‌اند.»

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. کارآگاهان در گام اول تحقيقات به محل وقوع سرقت اعزام شدند. آنها در بررسی‌های اولیه متوجه شدند سارق ساعت 0240 با يک خودروي پرايد سفيدرنگ به محل مراجعه کرده است. او با کليد درِ ورودي ساختمان را باز کرد و سپس به طبقه دوم رفت. بعد از آن با تخريب درِ ورودي و درِ آکاردئوني، اموال شاکي را سرقت کرد و از محل گریخت.

در ادامه تحقیقات پلیسی هویت سارق شناسایی شد. پس از گرفتن دستور قضائی متهم در مخفیگاهش دستگير و در بازرسي از منزل او مقدار فراوانی اموال مسروقه کشف شد.

متهم بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت. او در اعترافات خود گفت: «حدود يک‌ماه قبل از سرقت براي تهيه داروي ترك اعتياد به كلينيك مراجعه کردم. با كشيدن نقشه‌اي به محل رفتم. بعد با يک شاه‌کليد که از قبل داشتم، درِ ساختمان را باز کردم. وارد آنجا شدم و کلی دارو دزدیدم.»

سرهنگ كارآگاه سعيد مجيدي، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ، با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مالخر اموال سرقتی نیز شناسایی شد، گفت: «هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.