آغاز رقابت کاندیداها برای ریاست فوتبال

ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال صبح یکشنبه آغاز می‌شود

بعد از ماه‌ها تأخیر سرانجام پروسه انتخابات فدراسیون فوتبال وارد فاز عملی شد و نامزدهای ریاست این فدراسیون برای احراز پست مهم مذکور از فردا ثبت‌نام خواهند کرد.

انتخابات فدراسیون فوتبال ایران بعد از یک‌سال کش‌وقوس سرانجام در اوایل اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد شد تا این رشته مهم و پرمخاطب ورزشی رئیس جدید خود را بشناسد. انتخابات فدراسیون قرار بود اسفندماه سال گذشته برگزار شود، اما به خاطر اشکالاتی که در اساسنامه فدراسیون فوتبال وجود داشت به تأخیر افتاد و حالا قرار است اسفندماه برگزار شود.

اساسنامه فدراسیون با حاشیه‌های فراوان سرانجام به تأیید رسید و فیفا نیز آن را تصویب کرد تا پروسه برگزاری انتخابات وارد فاز عملی شود. بر اساس اطلاعیه فدراسیون، ثبت‌نام از کاندیداها از فردا آغاز می‌شود.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال در این باره آمده است: «بدین‌وسیله در اجرای مفاد اساسنامه جدید مقررات انتخاباتی و دستورالعمل برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مصوب هشتم آذر ۹۹ و پیرو مصوبه هفدهم آذر ۹۹ هیأت رئیسه فدراسیون مقرر است مجمع عمومی (انتخاباتی) فدراسیون فوتبال برای انتخاب پست‌های هیأت رئیسه در روز یکشنبه دهم اسفند ۹۹ در شهر تهران برگزار شود.

کلیه افراد علاقه‌مند و واجد شرایط قانونی می‌توانند از روز یکشنبه (چهاردهم دی) تا پایان روز شنبه (بیستم دی) در روزها و ساعات اداری (از ساعت ۹ تا ۱۶) درخواست نامزدی خود را از طریق سامانه آنلاین مجمع عمومی فدراسیون فوتبال (سامع) به آدرس http://same.ffiri.ir با تکمیل فرم‌های (فرم ثبت‌نام، فرم تعهد و فرم اطلاعات فردی) مندرج در سامانه و بارگذاری مدارک عمومی به صورت خوانا ثبت و ارسال نموده و علاوه بر آن کلیه نامزدهای پست‌های هیأت رئیسه باید شخصا جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام و تحویل اصول مدارک عمومی و امضای فرم‌های مذکور در تاریخ و ساعات فوق‌الذکر به دبیرخانه مجمع مراجعه و رسید اخذ نمایند. راهنمای استفاده از سامع در زمان ورود به سامانه در صفحه اصلی بارگذاری شده است.»

در روزهای گذشته نام‌های زیادی برای حضور در انتخابات ریاست مطرح شده است؛ از حیدر بهاروند سرپرست کنونی فدراسیون گرفته تا مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق پاس تهران و تراکتور تبریز و سعید آذری مدیرعامل کنونی باشگاه فولاد. از طرف دیگر با توجه به تغییرات اساسنامه برخی فوتبالی‌ها نیز اعلام آمادگی کردند تا به صندلی ریاست برسند. نفراتی مثل علی کریمی که بحث حضورش در انتخابات جدی شده و البته که نام‌های دیگری نیز که خودشان را مطرح کردند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.