20 شاکی در پرونده 2 کلاهبردار دام

تبهکاران حرفه‌ای در پوشش خرید دام دست به کلاهبرداری‌های سریالی زدند. پلیس با انتشار تصاویر این دو کلاهبردار از کسانی که در دام این متهمان گرفتار شده‌اند خواست به پلیس آگاهی نظرآباد مراجعه کنند.

دو مرد با ظاهری موجه با حضور در مراکز فروش دام و انجام معامله با قیمت بالاتر از عرف بازار اعتماد فروشنده‌ها را جلب کرده و با صدور چک‌های بلامحل اقدام به کلاهبرداری از آنها می‌کردند.

با تلاش کارآگاهان و اقدامات پلیسی صورت گرفته، دو نفر از متهمان اصلی در تهران شناسایی شدند. ماموران پس از دریافت نیابت قضائی،  خود را به مخفیگاه متهمان رساندند. پس ازچند روز تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی  در یک عملیات غافلگیرانه، متهمان در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند. این دو کلاهبردار  برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی نظرآباد انتقال یافتند.

متهمان در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کردند که با تاسیس یک واحد تجاری و یک دامداری در شهر نظرآباد و خرید اقلام غذایی و احشام از فروشندگان با پیشنهاد مبالغ بالاتر از نرخ بازار و صدور چک‌های بلامحل اقدام به کلاهبرداری کرده و سپس متواری می‌شدند.

متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ کلاهبرداری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند. تاکنون تعدادی از مالباختگان برای شناسایی اموال‌شان به پلیس آگاهی دعوت و متهمان نیز به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

با توجه به احتمال کلاهبرداری‌های متعدد توسط این افراد، بازپرس شعبه دوم دادگستری شهرستان نظرآباد با درخواست  انتشار تصاویر بدون پوشش متهمان در رسانه‌ها از کسانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند خواست تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد واقع در سایت اداری- جنب دادگستری نظرآباد مراجعه یا با شماره تلفن ۴۵۴۰۳۵۶۰-۰۲۶ تماس حاصل کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.